کد خبر : 1921616 | 28 فروردين 1402 ساعت 14:58 | 8.7K بازدید | 4 دیدگاه

کلوپ: کاش جای من بودید و دروغ‌ها را می‌خواندید!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید گاهی از شنیدن و خواندن اخبار به شدت تعجب می‌کند.

کلوپ: کاش جای من بودید و دروغ‌ها را می‌خواندید!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول این فصل همیشه در صدر اخبار بوده و عملکرد نه چندان خوب این تیم باعث شده آنها بارها مورد انتقاد قرار بگیرند. 

یکی از مباحثی که این فصل بارها پیرامون این بازیکن مطرح شده این است که لیورپول برای خرید بازیکنان مدنظرش باید چه میزان هزینه کند یا چه بودجه‌ای را در نظر دارد و این موضوع به معضلی جدی برای آنها تبدیل شده است. 

این موضوعی است که بار دیگر در نشست خبری پیش از بازی امشب برابر لیدز در گفت‌وگوی کلوپ و خبرنگاران مطرح شد و این مربی آلمانی به شدت از انتشار اخبار نادرست در رسانه‌ها انتقاد کرد که در زیر با هم می‌خوانیم.

کلوپ: «شرایط مثل همیشه است. شما به بازیکنی علاقه‌مند می‌شوید، به بازیکنی فکر می‌کنید و باید بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا جذب او ممکن است یا خیر و گاهی ممکن نیست. اما مطالبی که شما می‌نویسید اغلب بسیار از واقعیت فاصله دارد و چنین چیزی باورنکردنی است. مسئله این نیست که بخواهید دروغ بگویید، بلکه فقط مسیری را دنبال می‌کنید. اینکه شما تا این حد از واقعیت فاصله دارید باورنکردنی است. تنها چیزی که برای شما آرزو دارم این است که روزی در پست من باشید، بدانید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است و چیزی که خودتان می‌نویسید را بخوانید و بگویید عجب!! واقعا؟»

1839475

خبرنگار: «می‌توانید بگویید به طور خاص به چه موضوعی اشاره دارید؟»

کلوپ: «نه. چرا باید این کار را کنم؟ این مسئله‌ای کلی است و من مشکلی ندارم.»

خبرنگار: «منظور شما به چه کسی است که این هفته مطالب اشتباهی را نوشته است؟»

کلوپ:« من اصلا نمی‌دانم این هفته چه چیزهایی نوشته شده است. من چیزهایی که نوشته شده را دنبال نمی‌کنم.»

خبرنگار:« اگر قرار است چنین انتقاداتی را مطرح کنید...»

کلوپ:« آیا شما منظور حرف من را به عنوان انتقاد برداشت کردید؟ خدای من... خدای من... منظور من این بود که دنیا پر از خبر است. ببخشید، من قصد انتقاد کردن نداشتم. صادقانه، اصلا چنین منظوری نداشتم. دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم، پر از خبر است. شما می‌دانید که بسیاری از این خبرها از هر دو سمت ممکن است اشتباه است. اما شرایط ما اینطور است که قیمت‌ها در اغلب موارد حتی به آنچه که ما می‌پردازیم نزدیک هم نیست. گاهی ممکن است درست باشد اما اکثر اوقات اینطور نیست.»

1839476

سرمربی لیورپول در گفت‌وگو با خبرنگار دیگری اظهار داشت: «صادقانه باید بگویم که واقعا نمی‌دانم شما از من چه می‌خواهید. ما روز دوشنبه باید برابر لیدز بازی کنیم. فصل کاملا عادی و معمولی داشتیم. ما قصد داریم خریدهایی در بازار نقل و انتقالات داشته باشیم و این کار را خواهیم کرد. اگر قصد دارید ما را با بقیه باشگاه‌ها مقایسه کنید که آنها این مقدار خرج کردند و شما آن مقدار... فایده‌ای ندارد. 

خرج کردن در فوتبال باید هم‌تراز با دانش فوتبالی باشد و تمامی این موارد یکی پس از دیگر منجر به پیشرفت می‌شود، این موضوع در اغلب موارد همین است. ما باید برای تمام چیزهایی که در پیش داریم بجنگیم و برای این جنگیدن آماده باشیم.»

دیدگاه‌ها