کد خبر : 1921634 | 28 فروردين 1402 ساعت 17:03 | 322.9K بازدید | 18 دیدگاه

پشت پرده ویدیوی جنجالی برنامه شبکه سه

ایمان قیاسی، مجری برنامه "قهرمان" در خصوص فیلم وایرال شده در فضای مجازی توضیحاتی را ارائه کرد.

پشت پرده ویدیوی جنجالی برنامه شبکه سه

به گزارش "ورزش سه"، از صبح امروز ویدیویی چند ثانیه‌ای از برنامه "قهرمان" که مدتی است از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و به رقابت ورزشکاران در آیتم‌های استقامتی و سرعتی مرتبط است، در فضای مجازی دست به دست می‌شود. 

این ویدیو چند ثانیه از برنامه‌ای است که شب گذشته روی آنتن شبکه سه رفته و یکی از شرکت کنندگان بعد از ناکامی در یکی از آیتم‌ها سر مجریان برنامه فریاد می‌کشد و می‌گوید با صحبت‌هایشان تمرکز او را برهم زدند. 

1853478

در حالی که مجریان برنامه بهت‌زده این ورزشکار را نگاه می‌کردند و مربی او نیز سعی در آرام کردنش داشت، این ورزشکار به نام علی با مشت به دکور برنامه هم می‌کوبد.

اما در ادامه این برنامه مشخص شده که این ماجرای فقط یک سناریو و شوخی از سوی ایمان قیاسی، یکی از برنامه مجریان بوده که یوسف تیموری را برای دقایقی با شوک مواجه کند. 

1853479

ایمان قیاسی، مجری این برنامه، در این خصوص به "ورزش سه" گفت: "این ویدیویی که وایرال شده فقط یک تکه از برنامه شب گذشته است و آنهایی که بدون دیدن کامل برنامه گفته‌اند این اتفاق ساختگی است، خیلی باهوش هستند. دقیقا این اتفاق ساختگی بود. من علی را از قبل می‌شناختم و برای اینکه یوسف تیموری را اذیت کنم، از او خواستم وقتی نتوانست آیتم را با موفقیت پشت سر بگذارد، دقایقی خودش را به عصبانیت بزند. این اتفاق هم افتاد و تماشاگران هم سناریوی ما را باور کردند. قطعا اگر چنین اتفاقی به واقعیت رخ داده بود، نمی‌توانستیم آن را پخش کنیم."

1853480

دیدگاه‌ها