کد خبر : 1921637 | 28 فروردين 1402 ساعت 17:13 | 22.6K بازدید | 13 دیدگاه

ناپلی‌ها دعوت کردند: اولتراهای فاینورد علیه میلان!

تعامل هواداران ناپولی و فاینورد برای دو بازی اروپایی وسط هفته در ایتالیا، مقامات این کشور را نگران کرده است.

ناپلی‌ها دعوت کردند: اولتراهای فاینورد علیه میلان!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال ناپولی فردا شب در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای ناپل به مصاف میلان خواهد رفت تا انتقام دو شکست متوالی برابر این تیم در سری آ و لیگ قهرمانان را یک‌جا در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی بگیرد.

ناپلی‌ها که به اولتراهای معروف خود در ورزشگاه مارادونا معروف هستند، حالا دست به کار عجیبی زدند و در یک همکاری سیسیلی با اولترافن‌های (هواداران تعصبی) فاینورد، رقیب رم در لیگ اروپا، قصد دارند ورزشگاه را برای میلانی‌ها به جهنم تبدیل کنند.

اما ریشه این همکاری از آنجایی در ذهن لیدرهای ناپولی و فاینورد سبز شده که یاران علیرضا جهانبخش باید برای دیدار پنجشنبه شب در دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به پایتخت ایتالیا سفر کنند و برابر آ اس رم قرار بگیرند.

ممنوعیت فروش بلیت به هواداران غیرساکن ایتالیا در این بازی و همچنین بازی میلان - ناپولی باعث شده تا اولترافن‌های ناپولی برای فاینوردی‌ها بلیت خریداری کنند و از طرف دیگر، از آنها دعوت کنند تا دو روز زودتر به ایتالیا سفر کنند و آنها را در بازی برابر میلان همراهی کنند.

اتفاقی که نگرانی‌های زیادی در بین مقامات ایتالیایی تامین‌کننده نظم دو ورزشگاه ایجاد کرده و باید دید در نهایت، آنها چگونه با این همکاری ایتالیایی - هلندی کنار خواهند آمد.

گفتنی است ریشه ارتباط دوستانه اولترافن‌های ناپولی و فاینورد، به حمایت هواداران ناپولی از هلندی‌ها پس از اهانت تماشاگران ستاره سرخ بلگراد برمی‌گردد.

دیدگاه‌ها