کد خبر : 1921642 | 28 فروردين 1402 ساعت 17:46 | 27.5K بازدید | 8 دیدگاه

کلکسیون عجیب رایس: زندگی زیر نام ستاره‌های رقبا!

درخواست دکلان رایس پس از بازی برابر آرسنال از مارتین اودگارد سوالات زیادی را ایجاد کرده است، اما این اولین بار نیست که او پیراهن امضا شده بازیکنان حریف را به یادگار می‌گیرد.

کلکسیون عجیب رایس: زندگی زیر نام ستاره‌های رقبا!

به گزارش "ورزش سه"، دکلان رایس، بازیکن وستهم، پس از تساوی دو بر دو مقابل آرسنال در هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس از مارتین اودگارد درخواست جالبی داشت.
بازیکن انگلیسی وستهم پیراهن آرسنال را در اختیار داشت و از ستاره این روزهای توپچی‌ها درخواست کرد تا روی آن را امضا کند.
اقدام دکلان رایس موجب شد تا مجددا شایعات علاقه آرسنال به این بازیکن افزایش پیدا کند. رسانه‌های انگلیسی از او به عنوان یکی از اهداف نقل و انتقالاتی میکل آرتتا نام برده‌اند.
در صورتی که مقصد رایس هنوز به صورت کامل مشخص نشده،‌ پشت پرده این درخواست او تنها علاقه به باشگاه آرسنال نیست و دلیل دیگری هم وجود دارد.

1853486

این بازیکن 24 ساله وستهم علاقه بسیاری به جمع‌آوری پیراهن بازیکنان مطرح و اضافه کردن آن‎‌ها به کلکسیون شخصی‌اش دارد. او در زمستان گذشته در مصاحبه‌ای تایید کرد که یک پیراهن قدیمی دیوید بکام را در اختیار دارد: "پیراهن سال 2003 رئال مادرید، پیراهن محبوب من است، من آن پیراهن را با نام و شماره دیوید بکام داشتم. علاوه بر این، عاشق رئال مادرید هم هستم، آن پیراهن سفید برجسته است. من در آن سال با پیراهن بکام زندگی کرده‌ام."

1853488

اما دیوید بکام تنها اسطوره موردعلاقه این بازیکن جوان نیست. طبق تصاویری که از خانه رایس منتشر شده بود او پیراهن بازیکنان سرشناسی مانند مایکل اوون، سرخیو آگوئرو، کریستیانو رونالدو، کوین دی‌بروینه و... را در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها