کد خبر : 1921644 | 28 فروردين 1402 ساعت 17:52 | 9.3K بازدید | 6 دیدگاه

او کاملا روی فرم است

اسپالتی: اوسیمن 100 درصد به میلان می‌رسد

لوچانو اسپالتی، مربی ناپولی، ابراز اطمینان کرد که ویکتور اوسیمن که بازی رفت برابر میلان را از دست داده بود، فردا مشکلی برای حضور در میدان نخواهد داشت.

اسپالتی: اوسیمن 100 درصد به میلان می‌رسد

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی فردا شب از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میزبان میلان است؛ در حالی که بازی رفت را در سن سیرو با یک گل واگذار کرده است. ناپولی در دو بازی اخیر برابر میلان بازنده بوده و باید دید فردا چه خواهد کرد.

1852747

ناپولی پس از تساوی در سری آ برابر ورونا به این بازی رسیده، در حالی که با کسب 40 امتیاز در بازی‌های خارج از خانه در مقابل 35 امتیاز خانگی، عملکرد بهتری در زمین حریفان داشته است. اسپالتی در این رابطه گفت: «ناپولی هم در خانه و هم در خارج از خانه خوب بوده و شیوه بازی حریفان هم تعیین‌کننده است. وقتی در خانه بازی می‌کنند، بیشتر تلاش می‌کنند تا گل بزنند و ما فضاهای خالی بیشتری پیدا می‌کنیم؛ در حالی که در زمین ما برای نتیجه مساوی می‌آیند و بسته بازی می‌کنند.»

وضعیت ویکتور اوسیمن برای بازی فردا: «او برابر ورونا همان شور و شوقی را نشان داد که هواداران ما به درستی از او انتظار داشتند و بلافاصله پس از حضورش در میدان فرم خوب خودش را نشان داد. او به این 25 دقیقه نیاز داشت تا برای بازی فردا آماده شود. اوسیمن فردا 100 درصد در بازی خواهد بود.»

1852216

ترکیب احتمالی برای بازی برابر میلان: «کم و بیش یک ترکیب مشخص را در ذهن دارم، ولی وضعیت بازیکنان در تمرین امروز را نیز باید در نظر بگیرم و سپس ترکیب اصلی را انتخاب کنم.»

حمایت هواداران: «قطعا در لیگ قهرمانان به حمایت همه نیاز داریم. همه کسانی که عاشق ناپولی هستند از ما حمایت خواهند کرد. هواداران می‌دانند که در مسیر درستی قرار داریم و تشویق‌هایشان کمک خواهد کرد از این مرحله عبور کنیم.»

دیدگاه‌ها