کد خبر : 1921647 | 29 فروردين 1402 ساعت 03:30 | 8.6K بازدید | 25 دیدگاه

با شکل و شمایل خوبی به مصاف سپاهان می‌رویم

خوش کفا: کمک‌داور هم گفت پنالتی تراکتور اشتباه بود!

مدافع ملوان اعتقاد دارد بازی این تیم برابر تراکتور از دست داور در رفته بود و به اشتباه یک پنالتی به ضررشان گرفت.

خوش کفا: کمک‌داور هم گفت پنالتی تراکتور اشتباه بود!

به گزارش ورزش سه، در یکی از بازی‌های پرافت و خیز هفته گذشته، تیم فوتبال ملوان در ورزشگاه مرحوم قایقران، برابر تراکتور به نتیجه تساوی دست یافت. دیداری که در سایه تصمیمات داوری، حواشی زیادی را پشت سر گذاشت.

به همین بهانه، گفت‌وگویی داشتیم با علیرضا خوش کفا، مدافع جوان سفیدپوشان که در ادامه می‌خوانید؛

علیرضا خوش کفا در مورد این دیدار به خبرنگار ما گفت: این بازی با تمام بازی‌های قبل ما به نظرم خیلی فرق داشت. چون همدل شده بودیم که بعد از چند هفته نتیجه نگرفتن نتیجه خوبی بگیریم و همین موضوع را هم در زمین نشان دادیم و مقابل تیم پر مهره و گران قیمت تراکتور خوب بودیم."

خوش‌کفا در مورد صحنه پنالتی گفت: "من نزدیک‌ترین شخص به صحنه پنالتی بودم. داور وسط زمین بود و خدا را گواه می‌گیرم دروازه‌بان ما با بازیکن حریف برخورد نداشت. امکان ندارد یک بازیکن با بازیکن دیگر برخورد کند و اینگونه پرش کند و ۴ متر آن طرف‌تر بیفتد. درصورتی این اتفاق می‌افتد که خودت در سرعت دایو بزنی."

او با ناراحتی به خاطر از دست رفتن سه امتیاز گفت: "ناراحت و شرمنده هوادران شدیم هرچند طرفداران طوری با ما رفتار کردند که انگار سه امتیاز را گرفتیم و خیلی خوشحالشان کردیم چون چیزی کم نگذاشتیم. ما در بازی با آلومینیوم اراک هم از داوری ضرر دیدیم. دو سه امتیاز الکی از دست ما درآمد."

مدافع انزلی‌چی‌ها در مورد صحنه‌ای که مصدوم‌ و‌ سرش بانداژ شد ادامه داد: "در آن صحنه کمی با توپ فاصله داشتم و‌ زمانی که پریدم، رضا اسدی هم بلند شد سر بزند که آرنجش به چشمم خورد و من متوجه نشدم و تا بین نیمه سرم گیج بود و هیچ جا را خوب نمی‌دیدم اما شرایطم بهتر شد و بازی هم کردم و برای تیمم مفید بودم. بی‌احتیاطی بعضی از بازیکنان باعث این موضوعات می‌شود. البته کار رضا اسدی از عمد نبود."

خوش کفا که مقطعی از فصل را به‌خاطر مصدومیت از دست داد عنوان کرد: "متاسفانه در دقیقه ۵ بازی با ذوب از ناحیه مینیسک و رباط خارجی آسیب دیدم و ۴ هفته‌ای دور بودم و تا به شرایط نرمال برسم کمی طول می‌کشد اما برای این بازی از همه جهت شرایطم خوب بود."

این بازیکن در خصوص صحبت‌های مازیار زارع در کنفرانس خبری گفت: "آقا مازیار همیشه حرف حق را زده و حتی اگر داوری به نفعش بوده هم گفته، راست گفته تیم ما سه امتیاز را گرفته و واقعا پنالت نبود. با یک اشتباه داوری چنین اتفاقی می‌افتد. بازی از دست داور در رفته بود و هفت دقیقه وقت اضافه گرفت اما سر شش دقیقه سوت زد، درحالی که ممکن بود ما گل دریافت کنیم. کمک یک او که سمت گل حریف بود صحنه پنالتی را دید و گفت پنالتی نبود، کمک داور با تجربه‌ای که در جام جهانی هم سوت زده اما داور سر تصمیمش می‌ماند و سه امتیاز را از دست ما درآورد."

خوش کفا در مورد دیدار با سپاهان در انتها گفت: "سپاهان دارد برای قهرمانی می‌جنگد و بازی سختی در اصفهان داریم ولی خدا را شکر ما شکل و شمایل خوبی در این هفته داشتیم ‌با روحیه کار می‌کنیم و نتیجه‌اش دست خداست."

دیدگاه‌ها