کد خبر : 1921656 | 28 فروردين 1402 ساعت 18:52 | 37.4K بازدید | 10 دیدگاه

بهترین خبر برای بارسا: بازگشت سه هافبک مصدوم

یک روزنامه اسپانیایی مدعی شد سه مصدوم بزرگ بارسلونا به تمرین این تیم بازگشتند و این خبر در آستانه دیدار هفته آینده مقابل اتلتیکو مادرید برای بارسا بسیار خوشحال‌کننده است.

بهترین خبر برای بارسا: بازگشت سه هافبک مصدوم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در حال حاضر با اختلاف صدرنشین لالیگا است و انتظار دارد بعد از سه سال بار دیگر فاتح این لیگ شود. بلوگرانا در چند مسابقه اخیر خود در لالیگا چندان موفق ظاهر نشده و عده زیادی از کارشناسان علت را مصدومیت سه ستاره مهم این تیم عثمان دمبله، فرانکی دی‌یونگ و پدری می‌دانند.

اما روزنامه اسپانیایی آ اس امروز اعلام کرد هر سه ستاره مصدوم در تمرین اخیر شاگردان ژاوی حضور داشتند. بر اساس گزارش این روزنامه ممکن است دی‌یونگ و پدری در بازی یکشنبه هفته آینده مقابل اتلتیکو حضور داشته باشند اما رسیدن دمبله به این مسابقه بعید به نظر می‌رسد.

1853510
1853511

این سه ستاره بارسا مدت قابل توجهی از میادین دور بودند. دمبله در اواخر ژانویه مصدوم شد، مصدومیت پدری در اواخر فوریه اتفاق افتاد و دی‌یونگ هم در فیفادی اخیر که برای همراهی تیم ملی کشورش باشگاه را ترک کرده بود با مصدومیت برگشت.

این گزارش آ اس در حالی مطرح می‌شود که باشگاه بارسلونا هنوز خبری رسمی در این باره منتشر نکرده. در گذشته هم بلوگرانا از انتشار تاریخ احتمالی بازگشت این سه ستاره خودداری کرده بود.

ژاوی و تیمش از بازگشت سه ستاره مصدوم بسیار خوشحال خواهند شد. تیم ژاوی در سه بازی اخیر خود نتوانسته به پیروزی دست پیدا کند و دو دیدار اخیرش مقابل خیرونا و ختافه با تساوی بدون گل به پایان رسید. با توجه به اینکه سرخی روبرتو هم دست‌کم تا شش هفته دور از میادین خواهد بود نیاز ژاوی به تقویت خط میانی را بیش از پیش جدی کرده است.

1853513

دیدگاه‌ها