کد خبر : 1921661 | 28 فروردين 1402 ساعت 19:19 | 56.1K بازدید | 27 دیدگاه

ست کامل عمو بیژن با ریکاردو ساپینتو (عکس)

هرچه به پایان لیگ برتر نزدیک می‌شویم، بیژن طاهری و ریکاردو ساپینتو بیشتر به یکدیگر شباهت پیدا می‌کنند.

ست کامل عمو بیژن با ریکاردو ساپینتو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بیژن طاهری همواره به عنوان یکی از چهره‌های محجوب و محبوب استقلالی‌ شناخته می‌شود. او از ابتدای فصل بیشتر از آنکه برای ریکاردو ساپینتو یک مدیر باشد، نقش یک دوست و همراه را داشته است. حتی در روزهایی که ساپینتو کنار زمین آرامش این روزها را نداشت و با رفتارهای خود موجب دلخوری برخی مربیان و افراد دیگر هم شده بود، آقا بیژن همچون یک همراه او را به آرامش دعوت می‌کرد و مراقب بود تا مشکلی از بابت جریمه یا محرومیت برایش پیش نیاید.

با گذشت زمان و عبور ساپینتو و استقلال از محرومیت‌های طولانی مدت، حالا این مربی کنار زمین دیگر آن رفتارهای عصبی را ندارد و بیشتر سعی می‌کند از نمایش پرقدرت شاگردانش لذت ببرد. در این روزهای خوب باز هم همراه همیشگی ساپینتو کسی نیست جز بیژن طاهری سرپرست استقلالی‌ها.

1853518

طاهری و ساپینتو حالا با خلق و خوی یکدیگر کاملا آشنا شده‌اند و در کنار هم برای موفقیت استقلال تلاش می‌کنند. مدیر و سرمربی آبی‌ها که تقریبا بیشتر ساعات هرروز را کنار هم سپری می‌کنند، ترجیح می‌دهند در شادی های بعد از گل نیز با هم دیده شوند و خوشحالی‌شان را با یکدیگر تقسیم کنند.

آنها حتی در بازی گذشته استقلال مقابل هوادار در لباس پوشیدن نیز ست کرده بودند و بعد از هر گل با هم شادی می‌کردند و در مسیر قهرمانی رفاقتشان را به رخ می‌کشیدند. این رفاقت شاید در آینده مستحکم‌تر هم بشود و شاهد لحظه‌های جذاب‌تری نیز از آنها باشیم.

دیدگاه‌ها