کد خبر : 1921664 | 28 فروردين 1402 ساعت 19:46 | 27.3K بازدید | 7 دیدگاه

باید با اختلاف ۴ گل، گل‌گهر را می‌بردیم

دلفی: روزگار ما در فولاد این‌گونه عوض شده است!

بازیکن فولاد می‌گوید که با روحیه‌ای بالا به دنبال پیشرفت زیر نظر علیرضا منصوریان است.

دلفی: روزگار ما در فولاد این‌گونه عوض شده است!

به گزارش “ورزش سه” یونس دلفی، بازیکن فولاد خوزستان بعد از حل مشکلات اداری، سرانجام توسط علیرضا منصوریان در جدال با گل‌گهر سیرجان بازی کرد و نمایش بسیار خوبی از خود به جا گذاشت. او در خصوص این مسابقه به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر تیم ما از لحاظ فنی، روحی، روانی و علی‌الخصوص تاکتیکی روند بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد. در ۳، ۴ بازی اخیر و مقابل گل‌گهر این را می‌توانید حس کنید. گل‌گهر تیم مدعی است و‌ وقتی به سیرجان رفتیم می‌دانستیم بازی سختی داریم.

وی در ادامه گفت: اما می‌توانستیم نتیجه را با اختلاف ۴ گل پیروز شویم. یک سری اتفاقات داوری رخ داد. قطعا اگر وی ای آر بود گل اول حریف را آفساید اعلام می‌کرد. منتها کمک داور هم حق دارد و نمی‌تواند با ذره‌بین صحنه را ببیند. ولی در صحنه پنالتی، پای آقای فروزان روی خط دروازه نبود. من خودم لب خط به کمک داور گفتم که بیرون آمد، اما توجهی نکرد.

1853529

یونس دلفی درباره بازگشت دوباره‌اش به فوتبال ایران گفت: خدا را شکر بعد از مدت‌ها بازی کردم و از زمانی که آقای منصوریان آمدند، حال روحی بهتری پیدا کرده‌ام. از موقعی که علی آقا آمده‌اند، حال کل تیم بهتر شده و روزگار جدیدی برای ما شکل گرفته است. خیلی شاد و رو به جلو هستیم و ذهن بازتر شد. خیلی خوشحالم که به من اطمینان کرده و بازی داده است. از موقعی که ایشان آمده‌اند، مشکلات سربازی و مصدومیتم را بر طرف کرده‌اند و کنار من بودند. من هم قول دادم که تیم را کمک کنم.

بازیکن فولاد در انتها گفت: من برای احیا شدن اینجا هستم تا دوباره به اروپا بازگردم و حقم را بگیرم. علی آقا هم از روز اول این طرز فکر را داشتند و قرار شد ایشان به من کمک کنند تا در خدمت تیم باشیم. امیدوارم این روند پیش رود و نتایج خوبی به دست آوریم. خدا را شکر تیم یک‌دست و یکدل داریم. سرمربی ما برای بازیکنان بزرگ‌تر برادر است و برای بازیکنان جوان پدر. امیدوارم با یکدیگر نتایج خوبی کسب کنیم.

دیدگاه‌ها