کد خبر : 1921665 | 28 فروردين 1402 ساعت 19:45 | 29.4K بازدید | 19 دیدگاه

انتقاد صریح تن‌هاخ از مگوایر: در سمت چپ ضعیف است!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید علت استفاده نکردن او از هری مگوایر در سمت چپ دفاع میانی این است که مگوایر در توپ‌های ارسالی از سمت چپ عملکرد خوبی ندارد.

انتقاد صریح تن‌هاخ از مگوایر: در سمت چپ ضعیف است!

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر دیشب در دیدار یونایتد مقابل ناتینگهام فارست در سمت راست دفاع میانی یونایتد به میدان رفت.

اریک تن‌هاخ، سرمربی شیاطین سرخ، امروز در مصاحبه‌ای گفت در آینده از مگوایر همچنان در سمت راست دفاع میانی استفاده خواهد کرد و قصد به خدمت گرفتن او در پست قبلی‌اش در سمت چپ دفاع میانی را ندارد.

1853531

مگوایر در گذشته همواره در سمت چپ دفاع میانی به خدمت گرفته می‌شد و لیندلوف و رافائل واران در سمت راست او قرار می‌گرفتند. اما مگوایر در فصل جاری با انتقادهای زیادی مواجه شد و بخش عمده فصل را نیمکت‌نشین بود. این ملی‌پوش انگلیسی زمانی به ترکیب تیم تن‌هاخ برگشت که با مصدومیت واران و لیساندرو مارتینز او عملا چاره دیگری جز بازی دادن به مگوایر نداشت.

تن‌هاخ که با شبکه اسکای گفت‌وگو می‌کرد گفت:" مگوایر به سمت چپ دفاع میانی برنمی‌گردد. حداقل در این فصل نه. هری وقتی در سمت چپ بازی می‌کند نمی‌تواند در توپ‌هایی که با زاویه ارسال می‌شود خوب کار کند. دفاع کردن برای او در مقابل توپ‌هایی که از سمت چپش ارسال می‌شود سخت است ولی من معتقدم در سمت راست او کیفیت بیشتری دارد. ویکتور خیلی خوب است که می‌تواند از هر دو پایش استفاده کند. برای همین است که ترجیح می‌دهم از آنها به شکلی که دیشب دیدید استفاده کنم."

1853532

مگوایر در این فصل در 13 بازی یونایتد در لیگ برتر به میدان رفته و تنها در هفت بازی از ابتدا در زمین بوده است. شایعات زیادی درباره جدایی مگوایر از یونایتد در تابستان آینده مطرح است.

دیدگاه‌ها