کد خبر : 1921671 | 28 فروردين 1402 ساعت 20:55 | 33.8K بازدید | 13 دیدگاه

ژوان ژسوس:

پیروزی بر میلان راحت‌تر از بردن بارسا است

ژوان ژسوس، مدافع برزیلی ناپولی، در آستانه بازی برگشت با میلان در یک‌چهارم چمپیونزلیگ می‌گوید به جبران شکست در بازی رفت و صعود به نیمه‌نهایی امیدوار است.

پیروزی بر میلان راحت‌تر از بردن بارسا است

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی که هفته گذشته در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل میلان 1-0 شکست خورد فردا در دور برگشت باید برای برگرداندن این نتیجه و صعود به مرحله نیمه‌نهایی تلاش کند.

اگر ناپولی موفق بشود برای اولین بار حضور در نیمه‌نهایی این تورنمنت را تجربه خواهد کرد. ژوان ژسوس که به همراه سرمربی‌اش لوچیانو اسپالتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حضور پیدا کرده بود گفت پنج سال پیش که بازیکن رم بوده در یک بازی تیمش باید باخت 4-1 دور رفت را مقابل بارسلونایی جبران می‌کرد که ستاره‌های بزرگی مثل مسی و اینیستا را در ترکیب داشت. ژسوس می‌گوید جبران کردن مقابل میلان راحت‌تر از جبران کردن شکست در مقابل چنان تیمی خواهد بود.

1853544

جبران مقابل میلان راحت‌تر است از جبران مقابل بارسایی که مسی و اینیستا را داشت
من باید به ناپولی فکر کنم و به صعود از این مرحله. پنج سال پیش من بازیکن رم بودم و ما باید بعد از باخت 4-1 به بارسا نتیجه را برمی‌گرداندیم. برگرداندن نتیجه مقابل میلان راحت‌تر است از برگرداندن چنان نتیجه‌ای مقابل بارسلونایی که مسی و اینیستا را داشت.

انتظار ژسوس از بازی فردا
ما در بازی‌های زیادی نشان داده‌ایم که ناپولی چطور تیم است. اگر امروز با این فاصله از بقیه رقبا صدرنشین سری آ هستیم نشان می‌دهد که خیلی خوب بازی می‌کنیم و از کیفیت خودمان آگاهیم.

جو ورزشگاه مارادونا
هواداران باید مثل همیشه هوادار ناپولی باشند و تیم را به جلو هدایت کنند. ما هم با تمام قوا تلاش خواهیم کرد. بازی در حضور هواداران راحت‌تر است. این را در مقابل یوونتوس دیدیم.

ناپولی برای صعود به چه چیزی نیاز دارد؟
آنها در بازی رفت طوری بازی کردند که گاهی در جریان مسابقه تنش‌هایی درست می‌شد. ولی ما فردا در زمین جواب می‌دهیم. باید باهوش‌تر باشیم. باهوش‌تر.

از میلان چه انتظاری داری؟
آنها تیم قوی‌ای هستند و لیائو، دیاز و ژیرو را دارند. ما باید مالکیت توپ را حفظ کنیم چون اگر توپ دست ما باشد هیچ کاری نمی‌توانند بکنند.

بازگشت اوسیمن
ویکتور برای دفاع میلان مشکل بزرگی است. او آماده است. داریم درباره بهترین گلزن ناپولی صحبت می‌کنیم. امیدوارم بتواند به تیم برای صعود کمک کند.

دیدگاه‌ها