کد خبر : 1921676 | 28 فروردين 1402 ساعت 21:29 | 41.1K بازدید | 24 دیدگاه

کنایه آنچلوتی به ژاوی: به چمن و خورشید کاری نداریم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار با چلسی در یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ در پاسخ به یک سوال فرصت طعنه زدن به ژاوی، سرمربی بارسا، را از دست نداد.

کنایه آنچلوتی به ژاوی: به چمن و خورشید کاری نداریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به عنوان مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ فردا در شهر لندن در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی این تورنمنت به مصاف چلسی می‌رود.

آنچلوتی و شاگردانش هفته گذشته در برنابئو چلسی را در دور رفت این مرحله 2-0 شکست دادند تا فردا شب کار راحت‌تری در استمفوردبریج پیش رو داشته باشند. سرمربی رئال در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این مسابقه گفت تیمش راحت و امیدوار و هیجان‌زده است. او همچنین گفت اگر رئال امسال به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ برسد می‌تواند از این فصل به عنوان فصلی موفق برای لوس بلانکوس یاد کند.

1853551

وضعیت رئال در آستانه دیدار برگشت با چلسی
ما سرحال و هیجان‌زده هستیم. باید در مقابل چلسی فوتبالی کامل بازی کنیم. هنوز 90 دقیقه باقی مانده و صعود قطعی نیست. هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

آنچلوتی یک فهرست 11 نفره ثابت دارد؟
فکر کردن درباره اینکه رئال یک فهرست 11 نفره ثابت دارد بی‌احترامی به کسانی است که کمتر به میدان می‌روند. ما گزینه‌های زیادی داریم و ایده من درباره فهرست 11 نفره تیم بارها تغییر کرده است و خواهد کرد. 
کاماوینگا فردا ممکن است به عنوان دفاع چپ بازی کند. من اگر می‌خواستم همیشه از ترکیب 11 نفره تیم در ال‌کلاسیکو استفاده کنم این روی ناچو و آسنسیو تاثیر می‌گذاشت. در حال حاضر رئال بیشتر از 11 بازیکن دارد که استحقاق بازی کردن دارند.

چمن و خورشید؟ ما فقط به دنبال فوتبال بازی کردن هستیم
چمن و خورشید؟ مهم‌ترین چیز برای ما فوتبال بازی کردن است. باید برای همه چیز آماده بود.

با کسب چه مقامی رئال امسال را موفق می‌بیند؟
اگر امسال به نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ برسیم معتقدم که می‌توانیم این را بگوییم که تیم در این فصل خوب کار کرده. دو بار پیاپی رسیدن به نیمه‌نهایی خوب است.

آیا رئال تابستان امسال بلینگام را خواهد خرید؟
بلینگام؟ متاسفانه او الان بازیکن دورتموند است و من دوست ندارم درباره بازیکنان دیگر تیم‌ها صحبت کنم.

شایعات درباره به عهده گرفتن هدایت برزیل توسط آنچلوتی
هدایت برزیل؟ دوست ندارم درباره این صحبت کنم. تمایل من این است که در رئال مادرید بمانم.

احتمال جدایی تونی کروس؟
کروس یک اسطوره است و دوست دارد در رئال مادرید بازنشسته شود.  

دیدگاه‌ها