کد خبر : 1921692 | 29 فروردين 1402 ساعت 00:25 | 9K بازدید | 23 دیدگاه

لیدز 1-6 لیورپول: شبیه لیورپولی که می‌شناختیم

لیورپول امشب موفق شد میزبان خود لیدزیونایتد را با دبل ژوتا و صلاح 6-1 شکست دهد.

لیدز 1-6 لیورپول: شبیه لیورپولی که می‌شناختیم

به گزارش ورزش سه، تیم‌های لیورپول و لیدزیونایتد امشب در آخرین دیدار هفته سی و یکم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. این دیدار از ساعت 22:30 در ورزشگاه الاند رود آغاز شد و با برتری 6-1 شاگردان یورگن کلوپ به پایان رسید.

لیدز بازی را بهتر از لیورپول شروع کرد اما این میهمان بود که رفته رفته به بازی مسلط شده و توانست برتری خود را دیکته کند.

شاگردان یورگن کلوپ در دقیقه 35 اولین حمله جدی خود را به گل تبدیل کردند.  دیه‌گو ژوتا در میانه‌های میدان با یک جهش بلند توپ را از مقابل چشمان جونیور فیرپو ربود و خیلی سریع آن را به ترنت الکساندر آرنولد رساند تا این بازیکن با پاس در عرضی دقیق کودی خاکپو را در دهانه دروازه در موقعیت گلزنی قرار دهد؛ مهاجم هلندی لیورپول برای گل کردن این پاس کار سختی نداشت و با یک بغل پای دقیق نتیجه را 1-0 کرد.

1853589

4 دقیقه بعد از گل خاکپو نوبت محمد صلاح بود که دروازه لیدز را باز کند. دیه‌گو ژوتا در میانه‌های میدان صاحب توپ شد و با چشم باز توپ را به صلاح در سمت چپ رساند تا این بازیکن بلافاصله بدون تعلل یک شوت پای چپ دقیق را روانه دروازه حریف کند؛ شیرجه بلند ایلان ملیر روی این صحنه حاصلی در پی نداشت تا گل دوم میهمان را شاهد باشیم.

1853585
1853581

لیورپول که با برتری 2-0 راهی رختکن شده بود با اشتباه فاحش ابراهیم کوناته خیلی زود دروازه خود را در نیمه دوم باز شده دید. لوئیز سینیسترا در این صحنه با هوشیاری توپ را از مدافع لیورپول ربود و دروازه آلیسون بکر را در موقعیت تک به تک با یک ضربه چیپ باز کرد.

1853587

لیورپول که دوست نداشت از میزبان خود کامبک بخورد دوباره چهره تهاجمی به خود گرفت و در دقیقه 52 توسط دیه‌گو ژوتا به گل سوم رسید. این گل روی پاس در عمق زیبای جونز و بغل پای دقیق ژوتا به ثمر رسید. برندن آرونسون در دقیقه 57 با یک شلیک زیبا از پشت محوطه جریمه لیورپول فاصله‌ای تا گلزنی نداشت اما شوت او به تیر دروازه برخورد کرد.

1853584

لیورپول روی ارسال ایستگاهی آرنولد، پاس در عرض فن دایک و کات بک صلاح در دقیقه 6۱ به گل چهارم رسید اما داور به کمک VAR این گل را مردود اعلام کرد. مهاجم مصری لیورپول تنها 4 دقیقه بعد از این اتفاق روی یک ضد حمله سریع دوباره گلزنی کرد. او پاس خاکپو داخل محوطه جریمه را با یک شوت کات دار وارد دروازه لیدز کرد تا با ثبت دبل در این دیدار نتیجه را 4-1 کند.

1853588

ژوتا یک دقیقه بعد از شوت خطرناکی که به سمت دروازه حریف زد اما اوت شد، روی پاسکاری ارسال هندرسون از سمت راست و با یک شوت روی پای دیدنی از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد؛ توپ در این صحنه بعد از برخورد به تیر وارد دروازه لیدز شد. این اما پایان کار نبود و در داروین نونیز در دقیقه 90 روی پاس آرنولد با یک کنترل زیبا با دروازه‌بان حریف تک به تک شد و توانست گل ششم تیمش را به ثمر برساند.

1853586
1853583

شاگردان یورگن کلوپ با کسب پیروزی 6-1 که تکرار نتیجه سال قبل بود، 47 امتیازی شده و فاصله خود با برایتون رده هفتمی را به دو امتیاز کاهش دادند تا برای کسب سهمیه اروپایی دوباره امیدوار شوند.

ویدئو: 298130

دیدگاه‌ها