کد خبر : 1921703 | 29 فروردين 1402 ساعت 10:00 | 27.5K بازدید | 17 دیدگاه

نیم‌فصل اول و دومِ ستاره استقلال در 40 ثانیه!

هافبک آماده این روزهای آبی‌پوشان لحظات عجیبی قبل از گل برابر هوادار سپری کرد.

نیم‌فصل اول و دومِ ستاره استقلال در 40 ثانیه!

به گزارش "ورزش سه" کمتر هواداری از تیم استقلال پیش‌بینی می‌کرد سعید مهری نیم‌فصل اول به یک باره با چنین رنسانسی در ترکیب آبی‌ها مواجه شده و از بازیکن خارج از دید ترکیب، به ستاره تاثیرگذار نیم‌فصل دوم بدل شود.

1853601

عملکرد مهری در طول نیم فصل دوم کاملا در چشم هواداران این تیم نمود پیدا کرده و او از بازیکنی مربی‌پسند به یک بازیکن محبوب در نزد هواداران تیم هم تبدیل شده است به طوری که دیگر اشتباهات لحظه‌ای این بازیکن با واکنش تندی همراه نمی‌شود چرا که خیال آنها راحت است که او در لحظات کلیدی قادر به رقم زدن تفاوت‌ها شده است.

همین موضوع باعث شد تا وقتی مهری در لحظاتی که بازی سه بر یک بود و یک موقعیت صد درصد گلزنی را با کنترل بد از دست داد، هواداران خیلی ناراحت نشوند و منتظر ادامه بازی بمانند.

1853602

می‌گویند شانس برای کسانی است که تلاش هم می‌کنند. موضوعی که به عینه در شب بازی استقلال و هوادار دیدیم. مهری هم بسیار خوش شانس بود که در فاصله کمتر از چهل ثانیه دوباره توپ به زمین هوادار برگشت و این بار او این فرصت را پیدا کرد تا یک ضربه تک به تک را وارد دروازه طهماسبی کرده تا در انتهای بازی با برخورد گرم سرمربی مواجه شود.

باید دید این هافبک طراح ترکیب آبی‌ها، در شهرآورد تهران چه عملکردی به جا خواهد گذاشت.

1853603

دیدگاه‌ها