کد خبر : 1921714 | 29 فروردين 1402 ساعت 01:38 | 16.5K بازدید | 8 دیدگاه

کلوپ: این بهترین بازی لیورپول برای چند دهه است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تاکید کرد که تیمش کار سختی برای کسب سهمیه اروپایی فصل آینده دارد.

کلوپ: این بهترین بازی لیورپول برای چند دهه است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب موفق شد میزبان خود لیدزیونایتد را با نتیجه 6-1 شکست دهد. شاگردان یورگن کلوپ با این پیروزی شمار امتیازات خود را به 47 رساندند تا با قرار گرفتن در رتبه هشتم جدول رده بندی امید خود را برای کسب سهمیه اروپایی سال آینده بیشتر کنند. سرمربی لیورپول در پایان این دیدار مدعی شد که این بهترین بازی تیمش در فصل جاری بود.

کلوپ که حسابی از پیروزی پر گل شاگردانش به وجود آمده بود با ستایش نمایش بی نقص آنها گفت: "پرس متقابل هوشمندانه، بهترین بازی برای چند دهه! برای مدت های خیلی طولانی. بسیار فوق‌العاده. واقعا خوشحالم چون این دیداری بود که لیدز نه بلکه ما باید آن را می بردیم. کنترل کل بازی را در اختیار داشتیم و در هر لحظه درخشان و آرام بازی کردیم."

او با تاکید به آمادگی بالای شاگردانش برای این بازی گفت: "ما در طول این هفته واقعا تمرینات خوبی انجام دادیم به طوری که می توانستم 3-4 تیم مختلف را راهی زمین کنم. از زمان زیادی که برای تمرین کردن داشتیم نهایت استفاده را بردیم."

1853618

سرمربی لیورپول در مورد انتقال ترنت آرنولد به خط دفاعی گفت: "ما نیاز به پوشش بهتری داریم چون ضدحملات زیادی متحمل می‌شویم. او واقعا نمایش بسیار خوبی داشت و زمانی که توپ را از دست می‌دادیم، واکنش‌های کاملا متفاوت از خود نشان داد. گل داروین هم روی پاس استثنایی ترنت به ثمر رسید."

کلوپ از ترکیبی که امشب چیده بود خیلی راضی به نظر می‌رسید: "برای انجام فوتبال خوب به ثبات نیاز دارید. این ثبات از خط دفاعی شروع می‌شود. وقتی تحت فشار و در جریان منفی قرار می‌گیرید معمولا تصمیمات اشتباه اتخاذ می‌کنید. این ترکیب اما خیلی به ما می‌آمد و جواب داد."

او با وجود قرار گرفتن تیمش در رده هشتم لیگ برتر همچنان به آینده امیدوار است: "ما نسبت به قبل کمی دورتر هستیم و نمی‌دانم در نهایت به کجا می‌رسیم. اما زندگی همچنان ادامه دارد و ما باید به تلاش ادامه دهیم چون هر بازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. برای رسیدن به لیگ قهرمانان ما به نتایج دیگر تیم‌ها هم نیاز داریم. در حال حاضر شانس زیادی نداریم و ممکن است تیم‌های بالاتر از ما همه بازی های خود را ببرند. برایتون هنوز بالاتر از ماست ولی با این وجود چیزی برای نگرانی وجود ندارد."

1853619

سرمربی لیورپول با تاکید به حفظ همین روند در بازی‌های آینده گفت: "ما اکنون تنها چند روز فرصت تا بازی با ناتینگهام فارست داریم. دوست دارم در آن بازی هم با همین انگیزه، شور و ادراک بالا وارد زمین شویم."

کلوپ با تمجید دیه‌گو ژوتا که برای اولین بار در این فصل گلزنی کرد گفت: "او امروز فوق العاده بود و هنوز جای پیشرفت زیادی دارد. بازیکنان ما در تمرینات انگیزه بالایی از خود نشان می‌دهند و بسیاری از آنها شایسته حضور در ترکیب اصلی بودند. امیدوارم که این سطح از آمادگی را حفظ کنیم."

ویدئو: 298130

دیدگاه‌ها