کد خبر : 1921716 | 29 فروردين 1402 ساعت 02:01 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

یاران منتظری از صعود باز ماندند؛

درخشش روستایی پیش چشم مدافع ایرانی

مهاجم ایرانی الشحانیه ستاره تیمش در شب پیروزی پُر گل مقابل الخریطیات بود.

درخشش روستایی پیش چشم مدافع ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین مسابقات هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال قطر، تیم الشحانیه که مثل دیدارهای قبل امیر روستایی را در خط حمله داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ دوشنبه شب در ورزشگاه سعود بن عبدالرحمن در حالی به مصاف تیم رده چهارمی الخریطیات رفت که این تیم پژمان منتظری را در خط دفاعی خود می‌دید.

امیر روستایی که در دیدارهای اخیرشان نمایش موثری داشت و گلزنی کرده بود، در دیدار مقابل الخریطیات هم ستاره تیمش بود که توانست بیشترین نقش را در گل‌ها داشته باشند تا بتوانند به یک برد پُر گل دست پیدا کنند.

الشحانیه که در هشت مسابقه رسمی اخیرش در لیگ یک و جام امیر قطر یک تساوی و هفت پیروزی پیاپی داشت، در دیدار مقابل یاران منتظری هم توانست به این روند درخشان ادامه بدهد و به برتری پُر گل ۵ بر ۲ خانگی برسد تا ۲۳ امتیازی شود و با اختلاف پنج امتیاز بیشتر نسبت به الخریطیات در جایگاه سوم جدول لیگ یک قطر بماند.

امیر روستایی، مهاجم پیشین پرسپولیس که فصل موفقی در الشحانیه سپری می‌کند، دیدار مقابل یاران منتظری توانست یک پنالتی بگیرد و همان را تبدیل به گل کند و علاوه بر آن، یک گل دیگر هم در جریان برتری پنج گله تیمش به ثمر رساند.

یاران روستایی در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل ۲۳-۲۰۲۲ لیگ یک قطر، اختلاف دو امتیازی با دو تیم بالاتر از خود(الخور و المعیذر) پیدا کردند و امید زیادی دارند با جبران این فاصله در دو بازی آینده به لیگ ستارگان صعود کنند.

الخریطیات، تیم پژمان منتظری نیز با این باخت سنگین ۱۷ امتیازی ماند و بخاطر اختلاف هشت امتیازی با دو تیم بالانشین جدول، امیدهایش برای صعود به لیگ ستارگان را به طور کامل از دست داد.

دیدگاه‌ها