کد خبر : 1921732 | 29 فروردين 1402 ساعت 10:01 | 16.5K بازدید | 8 دیدگاه

روزنامه های اسپانیا: وحشت در انگلیس

روزنامه‌های اسپانیایی به دیدار برگشت رئال مادرید و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا و همین‌طور کنفرانس مطبوعاتی جنجالی خوان لاپورتا پرداختند.

روزنامه های اسپانیا: وحشت در انگلیس

صفحه نخست روزنامه‌های صبح امروز اسپانیا به دیدار برگشت چلسی و رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار می‌شود، اشاره دارد. این در حالی است که دیدار رفت دو تیم با نتیجه 2-0 به سود شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

1853650

روزنامه مارکا با تیتر "وحشت در استمفوردبریج" و تصویر کریم بنزما به دیدار رئال مادرید و چلسی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد. دیدار برگشت دو تیم در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی امشب در لندن برگزار می‌شود که کریم بنزما در سه دیدار اخیر خود مقابل چلسی موفق به زدن 5 گل شده است. دیدار رفت دو تیم با برتری دو گله رئال مادرید مقابل آبی های لندن به پایان رسیده بود. کریم بنزما و مارکو آسنسیو گلزنان آن مسابقه بودند.

1853651

روزنامه آ.اس نیز با تیتر "وحشت در انگلیس" به دیدار چلسی و رئال مادرید اشاره کرد. این نشریه با قرار دادن تصویر کریم بنزما و بقیه رئالی‌ها در صفحه اول خود به رکورد گلزنی مهاجم فرانسوی مقابل تیم‌های انگلیسی اشاره کرد. بنزما مقابل تیم‌های انگلیسی توانسته 20 گل به ثمر برساند و کاپیتان تیمش مقابل چلسی نیز خواهد بود.

1853652

روزنامه موندودیپورتیوو نیز به پرونده تخلف بارسلونا اشاره داشت. در صفحه اول این روزنامه به این مسئله اشاره شد که لاپورتا 620 گزارش و 43 فیلم را نشان داد و از بارسلونا نسبت به این اتهام دفاع کرد و تیتر زده:"با چنگ و دندان".

1853653

روزنامه اسپورت هم به پرونده نگریرا و ماجرای رشوه دادن بارسلونا به کمیته داوران اشاره کرد. تیتر این روزنامه نقل قولی از صحبت خوان لاپورتا با جمله "بارسلونا بی گناه است"، بود. لاپورتا اخیرا طی مصاحبه ای جنجالی اعلام کرد بارسا هرگز تلاشی برای تاثیر گذاشتن روی داوری انجام نداده و دادگاه نیز مدرکی علیه آن‌ها ندارد. او همچنین در صحبت‌هایی جنجالی اذعان کرد که رئال مادرید تیمی حکومتی بوده و همیشه از تصمیمات داوری سود برده است.

دیدگاه‌ها