کد خبر : 1921733 | 29 فروردين 1402 ساعت 09:55 | 11.4K بازدید | 3 دیدگاه

جیمی کاراگر:

این تیم لیورپول اصلا قابل اعتماد نیست!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که نباید به این تیم برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده اعتماد کرد.

این تیم لیورپول اصلا قابل اعتماد نیست!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در هفته سی و یکم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف لیدز یونایتد رفت و موفق شد با نتیجه 1-6 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این پیروزی پر گل در حالی به دست آمد که شاگردان یورگن کلوپ موفق نشده بودند در پنج بازی قبلی در تمامی رقابت‌ها برابر حریفان‌شان به پیروزی برسند اما دوشنبه شب الاند رود را با شش گل فتح کردند. 

محمد صلاح و دیوگو ژوتا هر کدام دو گل به ثمر رساندند و کودی خاکپو و داروین نونیز هم موفق به باز کردن دروازه حریف شدند اما حتی این پیروزی هم نتوانست کاراگر را متقاعد کند که این تیم توانایی قرار گرفتن در بین چهار تیم صدر جدول را دارد. 

1853593

این مدافع سابق لیورپول پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت: «اگر لیورپول به همین شکل بازی کند و روندی منسجم در عملکردش داشته باشد و حتی کمی شبیه به نمایشی که امشب ارائه کرد را ارائه کند... شما این احساس را خواهید داشت که آنها بیشترین پیروزی ممکن را در بازی‌های پیش رو به دست خواهند آورد.

اما مسئله اینجاست که شما نمی‌توانید به هیچ وجه به این تیم لیورپول اعتماد کنید و از اولین بازی فصل شرایط به همین صورت بوده است. من هنوز فکر می‌کنم که از حالا تا پایان فصل، ما هنوز دو یا سه عملکرد دیگر از آنها خواهیم دید که باعث می‌شود دل‌مان بخواهد سرمان را به دیوار بکوبیم.»

دیدگاه‌ها