کد خبر : 1921734 | 29 فروردين 1402 ساعت 10:07 | 8.4K بازدید | 3 دیدگاه

عملیات غیرممکن مانه برای فراموشی فصل کابوس‌وار

سادیو مانه این فرصت را دارد که فصل کابوس وار خود در بایرن را در یک بازی به فراموشی بسپارد.

عملیات غیرممکن مانه برای فراموشی فصل کابوس‌وار

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 3-0 بایرن مونیخ برابر منچسترسیتی سادیو مانه در کانون توجهات قرار داشت. درگیری با لروی سانه در رختکن انتقادات زیادی را از این ستاره سنگالی به همراه داشت و باعث ناامیدی هوادارن بایرن شد.

با این حال به نظر می‌رسد بعد از گذشت حدود یک هفته از این اتفاق، شرایط برای مانه آرام شده است. پس از این که ستاره سنگالی جریمه خود را پذیرفت و محرومیتش را در دیدار برابر هوفنهایم پشت سر گذاشت، هواداران هم به شکل آشکارا او را بخشیده اند.

صبح یکشنبه حدود 2400 هوادار بایرن برای تماشای تمرینات مانه با تیم ذخیره بایرن به کمپ تمرینی این تیم آمده بودند تا به نوعی مشخص شود که دلخوری خاصی از او ندارند.

همچنین توماس توخل، سرمربی بایرن نیز تاکید کرده که همه چیز درباره این ماجرا حل شده است. بایرن برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به حداقل چهار گل در بازی برگشت مقابل منچسترسیتی احتیاج دارد و البته این که گلی هم دریافت نکند.

با این حال، یک علامت سوال بزرگ در بایرن وجود دارد که آیا اریک ماکسیم چوپوموتینگ، بهترین گلزن تیم بازی خواهد کرد یا خیر. جایگزین او در بازی رفت یعنی سرژ گنابری اصلا نتوانست متقاعدکننده ظاهر شود. بنابراین ممکن است مانه روز چهارشنبه این فرصت را پیدا کند که در زمین بازی را جبران کند و از ناامیدی ناشی از سال بهم ریخته خود در بایرن خلاص شود.

دیدگاه‌ها