کد خبر : 1921746 | 29 فروردين 1402 ساعت 10:38 | 29.3K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش کلوپ به ستاره جدید لیدز: بازیکن بیچاره!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، با جورجینیو روتر که نتوانست عملکرد موفقی برابر این تیم داشته باشد ابراز همدردی کرد.

واکنش کلوپ به ستاره جدید لیدز: بازیکن بیچاره!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و یکم لیگ برتر در ورزشگاه خانگی لیدز به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 1-6 از سد آنها عبور کند. 

لیدز در پنجره نقل و انتقالات زمستانی با پرداخت 43 میلیون دلار روتر را به خدمت گرفت و او شب گذشته این فرصت را پیدا کرد که در فاصله 24 دقیقه تا پایان بازی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین برود. 

با این حال او نتوانست کمکی به بهبود شرایط تیمش کند و آنها را از باخت سنگین با شش گل دریافتی نجات دهد و این موضوعی بود که مورد توجه کلوپ قرار گرفت. 

1853669

سرمربی لیورپول پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «لحظه‌ای از بازی که من بیشترین لذت ممکن را از آن بردم در واقع دقیقه 92 بود. من فکر می‌کنم بازی 1-5 یا 1-6 بود. ما توپ را از دست دادیم و ناگهان چهار بازیکن شروع به تعقیب این بازیکن بیچاره از لیدز کردند.

من فکر می‌کنم این اساس و پایه کل بازی بود چون به ما ثبات بسیاری داد. از نظر پرس متقابل، این واقعا بهترین نمایشی بود که می‌توانستیم ارائه کنیم. توانستیم آرام باشیم، با پاس‌های کوچک همه چیز را آماده کنیم و واقعا عالی ظاهر شدیم. حداقل سه گل را روی پرس متقابل زدیم و من واقعا از این اتفاق راضی هستم.»

دیدگاه‌ها