کد خبر : 1921762 | 29 فروردين 1402 ساعت 11:57 | 22.4K بازدید | 22 دیدگاه

چهار هفته و یک جام برای جبران

ساکت انتقام‌جو، این بار علیه خودش!

ساکت الهامی و تیم هوادار با رویای برد در برابر استقلال پا به استادیوم آزادی گذاشتند اما در پایان نتیجه ای که رقم خورد برای آنها سخت و سنگین و باور نکردنی بود.

ساکت انتقام‌جو، این بار علیه خودش!

به گزارش "ورزش سه"، رویای برد در برابر استقلال برای ساکت الهامی خیالبافی نبود. حتی با تیم هوادار. او فصل گذشته در استادیوم آزادی و در حضور پرتعداد تماشاگران استقلال و نساجی با تیم مازنی که از نظر میانگین سنی پیرترین تیم حاضر در لیگ برتر بود، در جام حذفی آبی ها را شکست داد و این قدر در این مسابقات پیش رفت که در نهایت قهرمان جام حذفی شد. جالب اینکه او پیش تر هم این جام را در مصاف با استقلال بر بالای سر برده بود. البته به همراه تیم تراکتور.  این ها به کنار. او با همین تیم هوادار چند هفته قبل بود که در استادیوم آزادی با گل محمد جواد محمدی مهاجم مازنی تیم پرسپولیس را شکست داده بود. تیمی که مثل استقلال خوب است و برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگند.

1853686

همه چیز برای هوادار خوب پیش می‌رفت. در 45 دقیقه اول هوادار بیشتر از استقلال صاحب توپ و میدان بود. تعداد پاس های شاگردان الهامی بیشتر از استقلالی‌ها ثبت شد اما در نیمه دوم و روی یک اشتباه از سوی مهرداد طهماسبی دروازه بان باتجربه هوادار شیرازه این تیم از هم پاشید و اشتباهات سریالی تا جایی که استقلال گل ششم را هم زد و اگر بازی ادامه داشت شاید گل هفتم را هم می زد. از این دست نتایج تا دلتان بخواهد در بازی های بزرگ باشگاهی رخ داده است. حتی در جام جهانی. مصاف برزیل و آلمان که 7 گل برای آلمان به همراه داشت. فوتبال است و اتفاقات غیر قابل پیش بینی و دقیقا به همین دلیل تبدیل به جذاب ترین رشته ورزشی شده است.

ساکت الهامی با همه نقدهای منطقی که به برخی از مصاحبه و اظهاراتش وجود دارد، مربی سختکوشی است. او از دل 6 ماه محرومیت به خاطر حمله به امیر حسین روشنک، مسئول بازی های جام حذفی باشگاه های کشور در استادیوم امام رضای مشهد بیرون آمد و به نساجی رفت و این تیم را در یک شرایط سخت و در حالی که باورش برای مازنی ها هم سخت بود، در جدول لیگ برتر نگه داشت و یک فصل بعد به همراه این تیم قهرمان جام حذفی باشگاه‌های کشور شد. افتخاری که برای نساجی 63 سال طول کشید و شاید سال‌ها و حتی دهه های دیگر هم تکرار نشود.

1852674

خوبی فوتبال این است که ادامه دارد و در پیروزی و شکست متوقف نمی‌شود. تیمی که می‌برد، نباید دلخوش شود چرا که آنی مسابقه جدید از راه می‌رسد و تیمی که می‌بازد، نباید ناامید شود چرا که یک بازی بعد می‌تواند همه آن چیزی که نبوده را اجراء و جبران کند. با سختکوشی که از ساکت الهامی سراغ داریم به طور حتم او دست روی زانوی خود بلند می شود و به مبارزه خود با تیم هوادار ادامه می‌دهد. او چهار مسابقه فرصت دارد که این شکست را جبران کند که فرصت کمی نیست. تازه بازی‌های جام حذفی هم هست. این شکست سنگین و البته دردناک حتی انگیزه خوبی می شود که هواداری ها 4 هفته پایانی و بازی های جام حذفی را با انگیزه دنبال کنند و این اتفاق تلخ حتی شاید در هفته های پایانی منجر به موفقیت های تازه ای برای هوادار و ساکت الهامی شود.

استقلال برد در برابر هوادار را فراموش کرده و از امروز برای دیدار با پرسپولیس تمرین می کند و بر اساس این اصل فوتبالی ساکت الهامی و تیمش هم باید با فراموشی این شکست خود را برای بازی بعدی آماده کنند.

دیدگاه‌ها