کد خبر : 1921777 | 29 فروردين 1402 ساعت 12:38 | 34.9K بازدید | 40 دیدگاه

ریو فردیناند:

فقط مسی از برونو فرناندز بهتر است!

ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که تنها لیونل مسی در زمینه خلق موقعیت از برونو فرناندز عملکرد بهتری دارد.

فقط مسی از برونو فرناندز بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، فرناندز از زمان پیوستن به یونایتد به یکی از مهره‌های کلیدی این تیم تبدیل شده و عملکرد بسیار درخشانی را در ترکیب شیاطین سرخ به نمایش گذاشته است. 

هرچند او در طول چند هفته اخیر با انتقادهای بسیاری مواجه شده اما همچنان به درخشش در ترکیب این تیم ادامه می‌دهد و موفق شده 60 گل و 52 پاس گل در 175 بازی با پیراهن این تیم به ثبت برساند. 

فردیناند در کانال یوتیوبش به نام Vibe with Five درباره این بازیکن گفت: «پاسکاری و خلق موقعیت او عالی است. آمارهایش نشان می‌دهد که تنها مسی می‌تواند در زمینه مشارکت در گل‌های به ثمر رسیده توسط تیمش با او از زمان پیوستن به یونایتد رقابت کند.»

1853709

او سپس درباره این ادعا توضیح داد: «حرف من این نیست که او در سطح مسی است. هیچکس نمی‌گوید که او در سطح مسی است چون اینطور نیست. اما تنها مسی در این آمارها از او بالاتر است. فرناندز نیاز دارد که کریستین اریکسن در کنارش باشد تا او بتواند به سطح بالاتر برسد. اریکسن توانایی ارسال پاس‌های آسان بسیاری را دارد که برای هم تیمی‌هایش فوق العاده است.»

اریکسن تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد به یونایتد پیوست و توانست در کنار فرناندز به یکی از بازیکنان مهم این تیم تبدیل شود. 

دیدگاه‌ها