کد خبر : 1921799 | 29 فروردين 1402 ساعت 14:10 | 30.1K بازدید | 24 دیدگاه

گزارش آاس و مارکا

یوفا برای اخراج بارسلونا نیاز به حکم ندارد

هر دو نشریه مادریدی مارکا و آاس ادعای دیروز خوان لاپورتا را رد کردند و گزارش دادند که خطر اخراج موقت از لیگ قهرمانان همچنان بارسلونا را تهدید می‌کند.

یوفا برای اخراج بارسلونا نیاز به حکم ندارد

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، دیروز در نشستی خبری در مورد پرونده نگریرا توضیح داد و البته بیشتر ترجیح داد به رئال مادرید حمله کند و در این کار موفق نیز بود. او در بخشی از صحبت‌های خود و در مورد جریمه احتمالی یوفا و تعلیق یک ساله بارسا از لیگ قهرمانان با اطمینان گفت که یوفا در مورد بارسلونا تا زمان اعلام حکم نهایی دادستانی اسپانیا تصمیم‌گیری نخواهد کرد.

1834123

در همین رابطه امروز آاس و مارکا نوشتند که موضع یوفا در مورد بارسلونا تغییر نکرده و پس از تکمیل تحقیقات دو بازرس سوئیسی که از چند هفته پیش مامور تحقیق در مورد پرونده نگریرا شده‌اند، تا قبل از ماه ژوئن در مورد باشگاه کاتالان تصمیم گرفته خواهد شد. یوفا هیچ نیازی به حکم دادستانی برای اعلام جریمه علیه بارسا ندارد و به راحتی می‌تواند بارسا را از حضور در فصل بعد لیگ قهرمانان محروم کند. اینکه فیفا بازرسانی را برای تحقیق در مورد بارسلونا مامور کرده، قطعا بی‌دلیل نیست و بارسلونا همچنان خطر اخراج از لیگ قهرمانان را حس می‌کند.

دیدگاه‌ها