کد خبر : 1921838 | 29 فروردين 1402 ساعت 17:45 | 5K بازدید | 3 دیدگاه

فعلا تمرکز روی لیگ قهرمانان است

وعده دارمیان: بعد از بنفیکا به سری آ فکر می‌کنیم

متئو دارمیان به هواداران اینتر وعده داد که پس از بازی با بنفیکا روی سری آ تمرکز خواهند کرد تا رتبه چهارم را کسب کنند.

وعده دارمیان: بعد از بنفیکا به سری آ فکر می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فردا شب در جوزپ مه‌آتزا میزبان بنفیکا از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است و با توجه به برتری 0-2 بازی رفت، بسیاری نراتزوری را از حالا در نیمه نهایی می‌بینند. شرایط اینتر در نوع خود عجیب است و هر اندازه در سری آ سیر نزولی را طی می‌کند، در لیگ قهرمانان نسخه‌ای متفاوت را نشان داده است. اینتر چند روز پیش در زمین خود به مونزا باخت و با شکست به بازی برگشت برابر بنفیکا رسید.

1853821

متئو دارمیان در نشست خبری این بازی و در مورد تفاوت آشکار نتایج اینتر در سری آ و لیگ قهرمانان گفت: «ما می‌دانیم که بهترین فرم خودمان را در لیگ نشان نداده‌ایم. قطعا نمی‌توانیم نسبت به بازی‌های داخلی بی‌تفاوت باشیم. متاسفانه اخیرا امتیازهایی که انتظار داشتیم و شایسته آن بودیم را به دست نیاورده‌ایم. می‌خواهیم شرایط را تغییر دهیم اما فردا لیگ قهرمانان است و ما روی آن تمرکز کرده‌ایم. از پنجشنبه به سری آ فکر خواهیم کرد.»

دارمیان در مورد دلخوری هواداران گفت: «ما حرفی برای گفتن به هوادارانمان نداریم. آنها همیشه به خوبی ما را حمایت کرده‌اند و من مطمئن هستم که فردا شب دوباره این کار را خواهند کرد. هدف ما قطعا پیروزی و جلب رضایت آنهاست.»

عدم تمرکز برخی بازیکنان به دلیل اتمام قراردادشان: «هم‌تیمی‌های من به چیزهایی مثل تمدید فکر نمی‌کنند. آنها با آرامش به زمین می‌آیند و سعی می‌کنند همه توان خود را برای اینتر بگذارند. در مورد تمدید یا جدایی در انتهای فصل همه چیز مشخص می‌شود.»

وضعیت هاکان چالهان اوغلو: «شرایط او خوب است ولی این من نیستم که تصمیم می‌گیرم چه کسی بازی کند. هاکان مطمئنا بازیکن بسیار مهمی برای ما محسوب می‌شود.»

تلاش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان: «برای چهارم شدن سزاوار جایزه هستیم؟ مطمئناً این هدف ماست، فکر نمی‌کنم نیازی به جایزه یا چیزی شبیه به آن داشته باشیم. می‌دانیم چهارم شدن چقدر مهم است و برای رسیدن به این هدف هر کاری می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها