کد خبر : 1921859 | 29 فروردين 1402 ساعت 20:14 | 4.6K بازدید | 4 دیدگاه

آنتونیو سیلوا

بنفیکا از اینتر نمی‌ترسد، غیرممکن بی‌معناست

آنتونیو سیلوا، مدافع پرتغالی بنفیکا، در آستانه بازی برگشت با اینتر در لیگ قهرمانان می‌گوید تیمش به جبران شکست 2-0 بازی رفت امید زیادی دارد.

بنفیکا از اینتر نمی‌ترسد، غیرممکن بی‌معناست

به گزارش "ورزش سه"، بنفیکا که هفته گذشته در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در خانه‌اش مقابل اینتر 2-0 شکست خورد، فردا در بازی برگشت که در خانه نراتزوری برگزار می‌شود کار دشواری در پیش خواهد داشت.

آنتونیو سیلوا، دفاع وسط پرتغالی بنفیکا، که به همراه سرمربی این تیم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی شرکت کرده بود، گفت او و دیگر بازیکنان تیم پرتغالی انگیزه زیادی دارند و معتقدند باخت 2-0 نتیجه‌ای غیرقابل‌جبران نیست.

1853860

در بنفیکا غیرممکن وجود ندارد
در این باشگاه چیزی به اسم غیرممکن وجود ندارد. می‌دانیم که بازی رفت را 2-0 باخته‌ایم و با یک تیم بسیار پرقدرت مواجه هستیم، ولی ما هم سلاح‌های خودمان را داریم. ما مدتی است فوتبالی عالی به نمایش گذاشته‌ایم و فردا سعی می‌کنیم برای بنفیکا تاریخ‌سازی کنیم. بازی برای بنفیکا باعث افتخار همه ماست.

نتایج ضعیف بنفیکا در لیگ پرتغال در بازی‌های اخیر
سه شکست پیاپی برای بنفیکا نرمال نیست. ولی ما فردا این فرصت را داریم که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان صعود کنیم. اتفاقی که در فرمت جدید چمپیونزلیگ برای ما هرگز رخ نداده است. بیایید دست به دست هم بدهیم و تاریخ‌سازی کنیم. من که همیشه هوادار بنفیکا بوده‌ام انگیزه خیلی زیادی دارم تا در بازی فردا موفق بشوم. بقیه هم‌تیمی‌های من هم همین انگیزه را دارند.

تاثیر حذف احتمالی بر ادامه فصل بنفیکا
اگر ما فردا صعود نکنیم، شکی نیست که ناراحت خواهم شد. من همیشه با تمام وجود برای بنفیکا بازی می‌کنم. نمی‌دانم که در بازی فردا در زمین هستم یا نه، ولی این را قول می‌دهم که اگر بازی کنم با جان و دل برای این تیم تلاش کنم.

بنفیکا چقدر به معجزه در بازی فردا باور دارد؟
ما باشگاه جاه‌طلبی هستیم و می‌دانیم که باخت 2-0 را برگرداندن غیرممکن نیست. فردا سعی می‌کنیم نتیجه را جبران کنیم. ما فوتبال خودمان را بازی می‌کنیم. فوتبالی که مدتی است باعث لذت بردن هواداران بنفیکا شده است.

دیدگاه‌ها