کد خبر : 1921866 | 29 فروردين 1402 ساعت 21:12 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

گوندوگان: بایرن را به هیچ عنوان دست‌کم نمی‌گیریم

ایلکای گوندوگان، کاپیتان منچسترسیتی، در آستانه بازی برگشت با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان می‌گوید بایرن یکی از بهترین تیم‌های اروپاست و سیتی مرتکب اشتباه دست‌کم گرفتن حریف نمی‌شود.

گوندوگان: بایرن را به هیچ عنوان دست‌کم نمی‌گیریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی فرداشب در آلیانز آرنا به مصاف بایرن مونیخ می‌رود تا در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان با این حریف آلمانی دیدار کند.

سیتی هفته پیش در خانه‌اش، ورزشگاه اتحاد، قدم بزرگی برای صعود به نیمه‌نهایی برداشت و بایرن مونیخ را 3-0 شکست داد. شاگردان گواردیولا با توجه به آن نتیجه بخت اصلی صعود به حساب می‌آیند.

ایلکای گوندوگان، کاپیتان آلمانی منچسترسیتی، به همراه پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و گفت سیتی لیگ قهرمانان را جدی می‌گیرد و بایرن را یکی از بهترین تیم‌های حال حاضر اروپا می‌داند.

1853889

آینده گوندوگان در منچسترسیتی
پشت صحنه مذاکراتی در جریان است که به نظر من کاملا طبیعی است. بدون اینکه وارد جزئیات بشوم این را می‌توانم بگویم که هنوز تصمیمی گرفته نشده. پس مذاکرات ادامه خواهد داشت و اگر تصمیمی گرفته شود شما اولین کسانی هستید که مطلع خواهید شد.

رویکرد سیتی برای بازی برگشت با بایرن
مهم این است که تعادل را پیدا کنیم. ما می‌خواهیم به سبک خودمان بازی کنیم و باید مقابل دروازه حریف دقیق باشیم. هر چیزی ممکن است. لیگ قهرمانان رقابت خاصی است. ما این رقابت‌ها را خیلی جدی می‌گیریم و می‌دانیم که در مقابل یکی از بهترین تیم‌های اروپا بازی می‌کنیم. رویکرد ما به بازی برگشت این است.

سیتی به خاطر پیروزی بازی رفت حریف را دست‌کم نمی‌گیرد؟
ما به تجربه می‌دانیم که هیچوقت نباید فکر کرد کار تمام شده، چون هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد.

توماس توخل در بایرن مونیخ
اگر به توخل زمان کافی داده شود، خواهید دید که بایرن مونیخ به چه سطح بالایی دست پیدا می‌کند. آنها در حال حاضر در سطح بالا بازی می‌کنند ولی نمی‌توانند بدون فراز و نشیب باشند. به نظرم این به مرور زمان حل می‌شود و چیزی نمی‌گذرد که با تماشای بازی‌هایشان خواهیم گفت وای، چه تیمی! امیدوارم این اتفاق فردا نیفتد.

سیتی فردا برای مدیریت بایرن چه باید بکند؟
نباید اجازه بدهیم آنها کنترل بازی را به دست بگیرند و اولین گل را بزنند. چون اگر یک گل بزنند احساس می‌کنند شانس‌شان خیلی بیشتر شده است. بهترین راه این است که فوتبال خودمان را بازی کنیم و دقیق و کارآمد باشیم.

هدف سیتی در لیگ قهرمانان چیست؟
هر چه در این تورنمنت جلوتر می‌روید عطش‌تان برای قهرمانی بیشتر می‌شود. من در سال 2013 با دورتموند به قهرمانی خیلی نزدیک شدم و بیشتر بازیکنان سیتی هم چند سال پیش به قهرمانی خیلی نزدیک بودند. اما ما قهرمان نشدیم و همین باعث می‌شود عطش زیادی برای رسیدن به فینال و قهرمانی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها