کد خبر : 1921868 | 29 فروردين 1402 ساعت 21:28 | 23.3K بازدید | 8 دیدگاه

تکرار پیروزی ایران مقابل ازبکستان؛

توفان شاگردان شمسایی با ۸ گل

ملی‌پوشان فوتسال ایران موفق به کسب پیروزی ۸ بر یک مقابل ازبکستان شدند.

توفان شاگردان شمسایی با ۸ گل

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال ایران که خود را آماده حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی می‌کند، از ساعت ۲۰ امشب در سالن شهید دستگردی ورزشگاه پاس قوامین در دومین مسابقه تدارکاتی مقابل تیم ملی ازبکستان قرار گرفت.

فوتسالیست‌های ایران که دو شب قبل در دیدار دوستانه مقابل تیم ملی ازبکستان توانستند به برتری پنج بر  سه دست پیدا کنند، امشب هم پس از حملات پیاپی موفق شدند در دقیقه ۱۰ روی حرکت انفرادی و شوت تماشایی مهدی کریمی به گل اول برسند و از ازبک‌ها پیش بیفتند.

1853878

یک دقیقه بعد نوبت بهداد شیخ‌احمدی بود که با شوت محکم از زاویه بسته به زیر طاق دروازه گل دوم شاگردان وحید شمسایی مقابل ازبکستان را به ثمر رساند و در دقیقه ۱۴ نیز ارسال یک توپ از کرنر سمت راست زمین، منجر به گل به خودی مدافع حریف شد تا ایران با نتیجه سه بر صفر پیش بیفتد.

سعید احمدعباسی که در تلاش برای گلزنی در این مسابقه بود، در دقیقه ۱۷ با یک چرخش در داخل محوطه جریمه ازبکستان و شوت زمینی، گل چهارم را به ثمر رساند و در فاصله ۱۱ ثانیه مانده به پایان نیمه اول، بهداد شیخ‌احمدی با نفوذ از جناح چپ و ضربه دقیق پنجمین گل را به نام خود زد.

1853876

با شروع نیمه دوم دوباره شاگردان وحید شمسایی کنترل بازی را در دست گرفتند و در دقیقه ۲۴ با ضربه چیپ مهدی کریمی ششمین گل را به ثمر رساندند و ثانیه‌هایی بعد سعید احمدعباسی باز هم با شوت محکم دبل کرد و ایران را با نتیجه هفت بر صفر پیش انداخت.

تیم فوتسال ازبکستان در فاصله دو دقیقه و نیم تا پایان مسابقه، توانست روی نفوذ اکبر عثمانوف و شوت نوک پا که از بین پاهای گلر ایران عبور کرد، به گل اول بازی برسد.

1853877

حسین طیبی، ستاره تیم ملی که علی‌رغم تلاش در این مسابقه نتوانسته بود گلزنی کند، در فاصله ۱۲ ثانیه مانده به پایان بازی توانست با یک ضربه چیپ استثنایی گل هشتم ایران را به ثمر رساند تا شاگردان وحید شمسایی به برتری ۸ بر یک در دومین مسابقه تدارکاتی مقابل ازبکستان دست پیدا کنند.

ویدئو: 298180

دیدگاه‌ها