کد خبر : 1921899 | 30 فروردين 1402 ساعت 01:19 | 26.1K بازدید | 19 دیدگاه

رودریگو: مودریچ پدر من است!

رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، لوکا موردیچ را مثل پدرش دانست.

رودریگو: مودریچ پدر من است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با تکرار پیروزی 2-0 مقابل چلسی، این تیم را در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه 4-0 شکست داده و به جمع چهار تیم نهایی صعود کرد. رودریگو در دقیقه 58 گل اول کهکشانی‌ها را وارد دروازه میزبان کرده و شادی گل خود را به سبک کریستیانو رونالدو انجام داد.

او در پایان بازی در مورد شادی گل خود گفت: "ابتدا می‌خواستم شادی‌ام را با سر خوردن روی زانوهایم انجام دهم اما کمی التهاب داشتم و منصرف شدم. در آن لحظه بود که الگویم رونالدو را به خاطر آورده و این شادی را انجام دادم. احساسی که در لیگ قهرمانان اروپا دارم قابل توصیف نیست."

1853929

این مهاجم جوان برزیلی با اشاره به واکنش آنچلوتی بعد از گلزنی اش گفت: "او مرا بوسید و این گل را تبریک گفت. "آنچلوتی همیشه وقتی گل می زنم این کار را انجام می دهد."

رودریگو با تمجید از لوکا مودریچ که در لحظات حساس همواره هوای او را دارد، هم تیمی کرواتش را پدر خود نامید: "مودریچ همیشه در لحظات سخت با من صحبت می‌کند. او مرا دعوت به آرامش کرد و بابت همه کارهایی که برایم انجام داده از او تشکر می کنم؛ مودریچ پدر من است."

1853972

حریف رئال در‌ مرحله نیمه نهایی در دیدار فردا شب بایرن-منچسترسیتی در آلیانز آرنا مشخص می‌شود. این در حالی است که سیتی در بازی رفت با نتیجه ۳-۰ به پیروزی رسید. اما رودریگو احتمال بازگشت رئال را منتفی نمی‌داند:"در چمپیونزلیگ هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. ما این را پارسال نشان دادیم."

دیدگاه‌ها