کد خبر : 1921902 | 30 فروردين 1402 ساعت 01:23 | 7.7K بازدید | 11 دیدگاه

مرت: باید لیائو را خنثی می‌کردیم

الکس مرت، دروازه بان ناپولی می‌گوید که هم تیمی‌هایش باید حتی با خطا رافائل لیائو را متوقف می‌کردند.

مرت: باید لیائو را خنثی می‌کردیم

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی یک بر یک دست یافت اما پس از باخت یک بر صفر هفته گذشته در سن سیرو، این تساوی برای راهیابی به نیمه نهایی کافی نبود.

مرت، دروازه‌بان ناپولی در جریان نیمه اول ضربه پنالتی اولیویه ژیرو را مهار کرد اما در نیمه دوم روی پاس رافائل لیائو از این مهاجم فرانسوی گل دریافت کرد.

دروازه‌‌بان ناپولی پس از بازی گفت:"فکر می‌کنم در کل خیلی خوب بازی کردیم. امیدوار بودیم که آن‌ها دفاع کنند و می‌دانستیم که روی ضد حملات خطرناک خواهند بود، حیف شد که روی موقعیتی که منجر به گل شد، روی لیائو خطا نکردیم. چند بار دیگر این اتفاق افتاده بود، ما خطا را انجام ندادیم و اجازه دادیم حملات حریف خیلی ادامه پیدا کند.

1853978

ما ابتکار عمل را حفظ کردیم، موقعیت‌ خلق کردیم، توپ‌های زیادی را به محوطه جریمه حریف رساندیم و تمام تلاش‌مان را کردیم. حیف شد که اینقدر دیر گل را به ثمر رساندیم چون اگر زودتر گل می‌زدیم ممکن بود، همه چیز فرق کند."

مرت درباره شکست ناپولی و حذف همبازیانش اضافه کرد:"ما همه چیزمان را گذاشتیم و نمی‌توانستیم بیشتر از این کاری انجام دهیم. ما باید سرمان را بالا بگیریم و ادامه دهیم. ناامیدی وجود دارد، زیرا می‌دانستیم که آنچه را که لازم است برای جلو بردن داریم و تا آخرین ثانیه تلاش کردیم. این سفر بزرگی که داشتیم را از بین نمی‌برد و باید به ارائه چنین نمایش‌هایی ادامه دهیم تا به هدف خود در لیگ برسیم."

دیدگاه‌ها