کد خبر : 1921910 | 30 فروردين 1402 ساعت 01:30 | 24.4K بازدید | 21 دیدگاه

امیدوارم به نیمه نهایی برسد

آنچلوتی نگران نیمه‌نهایی: مصدومیت آلابا جدی است

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، مصدومیت داوید آلابا را جدی و از ناحیه همسترینگ عنوان کرد و گفت فعلا مشخص نیست که به بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهد رسید یا خیر.

آنچلوتی نگران نیمه‌نهایی: مصدومیت آلابا جدی است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید کار سختی برای صعود به جمع 4 تیم نهایی چمپیونزلیگ نداشت و امشب با تکرار پیروزی 2-0 دیدار رفت در استمفوردبریج در مجموع با حساب 4-0 از سد چلسی گذشته و جشن صعود گرفت.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در پایان این دیدار گفت: "از این که توانستیم به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم بسیار خوشحال هستیم. ما شایسته این صعود بودیم."

او در ادامه صحبت های خود گفت: "بازی سختی بود چون چلسی واقعا هنوز هم تیم خیلی خوبی است. آنها همه راه‌های ممکن را امتحان کردند و به نظر بازی خوبی انجام دادند. در نیمه اول آسیب پذیر ظاهر شدیم ولی در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم."

1853986

سرمربی رئال امیدوار به تکرار قهرمانی سال گذشته در چمپیونزلیگ است: "بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به این معنی است که ما بازهم می‌توانیم در مورد قهرمانی در این رقابت‌ها رویاپردازی کنیم."

دیدار امشب رئال-چلسی در نیمه اول گلی به همراه نداشت اما شاگردان کارلتو در نیمه دوم دو گل زدند. «در بین دو نیمه چه چیزی به بازیکنان خود گفتید؟» او در پاسخ به این سوال گفت: "در مورد اصلاح ساختار دفاعی صحبت کردیم چرا که جنبه دفاعی کار در این دیدار بسیار مهم بود."

آنچلوتی مدعی شد که انتظار غلبه بر چلسی در نیمه دوم را داشت: "ما می‌دانستیم که چلسی نمی‌تواند شدت بازی خود را در نیمه دوم حفظ کنیم. به خوبی از این اتفاق استفاده کردیم و پیروز بازی شدیم."

1853984

درخشش رودریگو: «رودریگو امشب نسبت به بازی‌های قبلی خوب نبود ولی در تمام کنندگی و زدن دو گل مهم ما خارق العاده کار کرد. از لحاظ دفاعی انتظار بیشتری از او داشتم و به خودش نیز این را گفتم. ما از سمت او تحت فشار بودیم. در مجموع ولی او سرنوشت ساز کار کرد و خوش شانسیم که جوانان باکیفیتی مثل رودریگو را در تیم داریم. او آینده رئال مادرید است.»

مهار عالی تیبو کورتوا روی ضربه کوکوریا: «آن مهار کلیدی بود چون روند بازی را به کل عوض کرد. اگر چلسی نیمه اول را برنده می‌شد، کار را در نیمه دوم برای ما دشوار می‌کرد. می‌دانستیم که چلسی از لحاظ فیزیکی در نیمه دوم خسته خواهد شد و نمی‌تواند پرفشار بازی کند. کورتوا ما را در بازی نگه داشت و در نیمه دوم زهرمان را ریختیم.»

مصدومیت بنزما و داوید آلابا: «مشکل کریم جدی نبود ولی ترجیح دادم ریسک نکنم و تعویض شد. داوید ولی مشکلش جدی و از ناحیه همسترینگ است و امیدوارم به نیمه نهایی برسد. ما در بازی رفت، میلیتائو را نداریم و حضور داوید آلابا حیاتی است.»

دیدگاه‌ها