کد خبر : 1921922 | 30 فروردين 1402 ساعت 02:15 | 21.3K بازدید | 16 دیدگاه

دروگبا: این چلسی را نمی‌شناسم

دیدیه دروگبا، اسطوره چلسی پیش از شکست مقابل رئال مادرید نسبت به شرایط این روزهای تیم سابقش انتقاد کرد.

دروگبا: این چلسی را نمی‌شناسم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در مسابقه برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه دو بر صفر مقابل رئال مادرید شکست خورد و با توجه به نتیجه دو بر صفر در برنابئو، در مجموع 4 بر 0 شکست خورد تا تیم تحت هدایت فرانک لمپارد از دور مسابقات کنار برود.

این چهارمین شکست چلسی از زمان بازگشت لمپارد به نیمکت آبی‌های لندنی بود. چلسی به دنبال اخراج گراهام پاتر‌، لمپارد را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کرد اما تصمیم تاد بولی و مالکان چلسی مورد انتقاد شدیدی قرار دارد.

دیدیه دروگبا، اسطوره چلسی یکی از کسانس است که نسبت به شرایط این روزهای تیم سابقش اعتراض دارد.

او که از شرایط باشگاه سابقش ناراضی است، پیش از شروع بازی امشب گفت:"من باشگاهم را نمی‌شناسم. این دیگر همان باشگاه نیست. مالک جدید و دید جدیدی وجود دارد. البته، ما سعی می‌کنیم آن را با آنچه در دوران آبراموویچ رخ داد، جایی که بازیکنان زیادی جذب شدند، مقایسه کنیم اما در گذشته تصمیمات بسیار هوشمندانه بود."

1854022

او اضافه کرد:"خرید بازیکنانی مانند پتر چک، آندری شوچنکو، هرنان کرسپو، مایکل اسین، دیدیه دروگبا، فلورنت مالودا. این کار برای کسب عناوین انجام شد. آن‌ها بازیکنانی با تجربه خاص هستند. استراتژی اکنون متفاوت است؛ ما روی بازیکنان جوان شرط بندی می‌کنیم، شرایط یک رختکن با بیش از 30 بازیکن برای سرمربی دشوار است."

دروگبا مشکل چلسی را فقدان یک رهبر توصیف کرد:"آن‌ها فاقد رهبران کاریزماتیک هستند. شما به بازیکنانی نیاز دارید که بازی را به عهده بگیرند و مسئولیت‌های خود را بشناسند. شما به بازیکنی نیاز دارید که کمی دیوانگی را به استادیوم بیاورد."

دیدگاه‌ها