کد خبر : 1921929 | 30 فروردين 1402 ساعت 10:00 | 31.5K بازدید | 20 دیدگاه

روی اسب رونالدو شرط نبندید؛

مارکا: فوق ستاره در عربستان خشکید!

ماجراجویی رونالدو در عربستان روز به روز پیچیده‌تر می‌شود.

مارکا: فوق ستاره در عربستان خشکید!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مارکا، النصر در دربی لیگ عرب نتوانست بر الهلال غلبه کند و امید آنها برای قهرمانی در لیگ بیش از پیش کمرنگ شد. النصر هم اکنون با سه امتیاز کمتر و البته با یک بازی بیشتر در رده دوم جدول قرار دارد.

روزهای پایانی لیگ در راه است. تنها 6 بازی تا پایان رقابت‌ها باقی مانده و با این وضعیت فوق ستاره پرتغالی برای لمس اولین جام با النصر احتمالا باید تا سال آینده صبر کند.

او مقابل النصر به فرم گلزنی بازگشت اما کمک داور اول مایکل الیور پرچم را به نشانه آفساید بالا برد. در همین حین کار به کمک داور ویدیویی کشیده شد اما VAR در نهایت تصمیم کمک داور را تأیید کرد تا تقریباً به آرزوهای آنها در لیگ پایان داد.

1853958

بقیه بازی کریستیانو داستانی یکنواختی بود. رونالدو بارها راه‌های حمله را با هم‌تیمی‌هایش امتحان کرد، اما به هر دلیلی، این بازی همیشه در اختیار الهلال بود. کریستیانو فرصت را از دست می‌دهد؛ چهره و نمایش او در این بازی لحظه به لحظه به یک کلمه نزدیک می‌شد: شکست.

کنایه آمیز اینکه یکی دیگر از بازیکنان سابق منچستریونایتد، ایگالو، هر دو گل الهلال را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

داور، مایکل اولیور، اخراج تالیسکا را پس از ضربه غیرورزشی او بخشید اما در نهایت کریستیانو برای دومین بازی متوالی در عربستان بدون گلزنی باقی ماند: یک تساوی و یک باخت.

به نظر می رسد لیگ عربستان خود را آماده قهرمانی بدون رونالدو می‌کند تا یک واقعیت مشخص شود: شرط بندی روی رونالدو برای تضمین موفقیت و قهرمانی کافی نیست.

دیدگاه‌ها