کد خبر : 1921936 | 30 فروردين 1402 ساعت 08:08 | 33.7K بازدید | 8 دیدگاه

سهم فوق‌ستاره سابق چلسی در اسمتفوردبریج: پیاده روی!

ادن هازاد، ستاره بلژیکی رئال مادرید، در استمفوردبریج فرصت بازی مقابل تیم سابقش را پیدا نکرد.

سهم فوق‌ستاره سابق چلسی در اسمتفوردبریج: پیاده روی!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با کسب پیروزی 2-0 مقابل چلسی موفق شد در مجموع دو دیدار رفت و برگشت این تیم را 4-0 شکست داده و به مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ صعود کند. این دیدار صحنه بازگشت ادن هازارد به ورزشگاه استمفوردبریج هم بود؛ ورزشگاهی که ستاره بلژیکی با درخشش در آن به دنیای فوتبال معرفی شده است.

رئال مادرید در سال 2019 با پرداخت مبلغ 115 میلیون پوند، هازارد را از چلسی گرفت تا هوادارانش را به ظهور ستاره ای جدید امیدوار کند. هافبک تکنیکی بلژیکی اما در سانتیاگو برنابئو نتوانست خاطرات خوب گذشته را تکرار کند و مصدومیت‌های متعدد، هازارد را به بازیکنی در حاشیه تبدیل کرد که کسی حساب خاصی روی او باز نمی‌کرد.

1854047

او دو هفته پیش اولین بازی خود برای رئال را بعد از بیش از 200 روز انجام داد. این بازیکن که با وجود مصدومیت های طولانی و اثر فوق العاده اندک در موفقیت‌های رئال، بیشترین دستمزد را در بین بازیکنان دریافت می‌کند در حین ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی با اعتراض شدید هواداران تیمش مواجه شد. هواداران رئال که هیچ علاقه ای به هازارد ندارند با صدای ممتد سوت‌های خود به این بازیکن خوشامد دوباره گفتند.

هازاراد امشب در انگلیس شرایط کاملا متفاوتی را تجربه کرد که با احترام توام بود. کارکنان ورزشگاه استمفوردبریج و اعضای باشگاه چلسی زمانی که او را با لباس شخصی مشاهده کردند به استقبالش رفتند و در پایان بازی نیز سزار آسپیلیکوئتا او را با خود مهمان برد.

1854045

ستاره بلژیکی رئال مادرید در جریان پیروزی 2-0 تیمش مقابل چلسی جایی در بین بازیکنان منتخب کارلتو نداشت. او در پایان بازی با کت و شلوار کنار زمین حضور یافته و در زمین چمنی قدم زد که سال ها در آن درخشیده بود. هازارد در پاسخ به این سوال که «چلسی او را به یاد چه چیزی می اندازد؟» خیلی کوتاه گفت: "فقط خاطرات خوب و شیرین!"

1854046

دیدگاه‌ها