کد خبر : 1921948 | 30 فروردين 1402 ساعت 09:49 | 21.3K بازدید | 3 دیدگاه

بر خلاف شایعات مطرح‌شده؛

ستاره والیبال ایران را لژیونر بدانید: سری‌آ، مقصد احتمالی

به نظر می‌رسد دوران حضور امین اسماعیل‌نژاد، ستاره این روزهای والیبال ایران، در لیگ برتر به پایان رسیده است.

ستاره والیبال ایران را لژیونر بدانید: سری‌آ، مقصد احتمالی

به گزارش "ورزش سه"، امین اسماعیل‌نژاد، قطر پاسور بیست‌وشش ساله والیبال ایران که دوران سربازی او به پایان رسیده است قصد دارد فصلی جدید در دوران بازیگری خود رقم بزند و راهی یکی از لیگ‌های معتبر دنیا شود.

درحالی‌که مدت زیادی به شروع لیگ والیبال مانده و تیم‌ها هنوز ثبت‌نام هم نکرده‌اند، ولی شاهد پیشنهادهایی از تیم‌های لیگ برتری از جمله ایفا سرام اردکان به او بوده‌ایم، ولی وی تصمیم خود را گرفته است و قصد دارد با درخشش دوباره در تورنمنت‌های ملی پیش رو از جمله لیگ ملت‌ها، نگاه تیم‌های سرشناس دنیا را به خود جلب کند. البته در نهایت شانس حضور او در سری‌آ بیشتر از بقیه است.

او البته هم اکنون از لیگ‌های بزرگ دنیا از جمله سری آ ایتالیا و پلاس لیگا لهستان و‌البته لیگ روسیه پیشنهاداتی دارد، و احتمالا با درخشش در لیگ ملت‌ها تیم‌های بیشتر و بهتری خواهان او بشوند.

پیشرفت اسماعیل‌نژاد در پنج سال گذشته استثنایی بوده است. او زمانی اولویت چهارم تیم پیکان تهران در پست پشت‌خط‌زن بود، ولی حالا به فوق ستاره والیبال ایران بدل گشته است، به طوری که ویتالی هینن در لیگ ملت‌های سال گذشته از او تعریف و تمجید کرد.

اسماعیل‌نژاد سابقه هم‌بازی شدن با پاسورهای مشهور ایران را دارد. او دو سال را با سعید معروف، سه سال با امیر حسینی و یک سال نیز با مهدی مهدوی در رده باشگاهی کار کرده است و یکی از دلایل پیشرفت شگرف او قطعا همین موضوع بوده است.

دیدگاه‌ها