کد خبر : 1921952 | 30 فروردين 1402 ساعت 09:55 | 14.8K بازدید | 6 دیدگاه

کان: فکر نمی‌کردیم وضعیت بایرن این‌طور شود

اولیور کان، مدیر بایرن مونیخ، می‌گوید کسب این نتایج و این شرایط برای این باشگاه و هوادارانش بسیار سخت است.

کان: فکر نمی‌کردیم وضعیت بایرن این‌طور شود

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم ناگهانی مدیران بایرن برای قطع همکاری با یولیان ناگلزمان و انتخاب توماس توخل به عنوان جانشین او واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت. 

کان و حسن صالح حمیدزیچ در متن این انتقادها قرار داشتند اما معتقد بودند که بهترین تصمیم ممکن را برای بایرن و آینده این تیم اتخاذ کرده‌اند و به همین دلیل حاضر شده‌اند با سختی‌های آن روبرو شوند. 

اما شرایط مطابق انتظار آنها پیش نرفت و شکست برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان، حذف از جام حذفی آلمان و تساوی برابر هوفنهایم باعث شد که انتقادها از این تیم شدت بگیرد. 

1835466

کان در آستانه بازی برگشت برابر منچسترسیتی در آلیانز آرنا به بیلد گفت: «ما همیشه به دنبال پیروزی هستیم. چنین نمایش‌ها و چنین نتایج‌ها باعث ناراحتی ما می‌شود. شرایط برای هواداران هم همینطور است. حذف از جام حذفی، تساوی برابر هوفنهایم... البته که ما هم فکر می‌کردیم شرایط به شکل دیگری پیش برود.

ما بیشتر از 20 بازیکن ملی‌پوش در فهرست تیم‌مان داریم. مطمئنا بحث کمبود کیفیت مطرح نیست. اخیرا شوق و اشتیاق بازیکنان کم شده است. به صورت مداوم دچار بی‌ثباتی می‌شویم. چنین تیمی نباید بلندپروازی‌ در این سطح داشته باشد. 

همه باید به خوبی از این موضوع آگاه باشند که شرایط در این مقطع تعیین کننده از فصل به چه صورت است. باید نشان دهیم که باشگاه بایرن چه باشگاهی است. ما هنوز شانس پیروزی برابر منچسترسیتی را داریم، تنها اگر بتوانیم با چنین ذهنیتی در زمین حاضر شویم. در چند بازی اخیر شاهد مشکلاتی بودیم که توماس توخل باید آنها را برطرف کند. این تیم تحت هدایت او به دوران اوج و باثبات خودش بازخواهد گشت.»

دیدگاه‌ها