کد خبر : 1921977 | 30 فروردين 1402 ساعت 11:28 | 16.9K بازدید | 7 دیدگاه

گلگر:

شانس‌های چلسی از رئال بیشتر و بهتر بود

کانر گلگر، هافبک چلسی، مدعی شده که شانس‌های این تیم برای گلزنی از رئال بیشتر و بهتر بوده است.

شانس‌های چلسی از رئال بیشتر و بهتر بود

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه استمفوردبریج میزبان رئال مادرید بود و با دو گل برابر این تیم شکست خورد. 

آنها با دو گلی که در بازی رفت دریافت کرده بودند، در مجموع با نتیجه 0-4 برابر رئال مادرید باختند تا نتوانند به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها صعود کنند. 

چلسی در این بازی نمایش چندان خوبی را ارائه نکرد، هرچند فرصت‌هایی برای باز کردن دروازه حریف داشت که با بی‌دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر و درخشش تیبو کورتوا در دروازه به سرانجام نرسید اما آنها در قواره تیمی که بتواند شکست با دو گل در بازی رفت برابر رئال را جبران کند ظاهر نشدند. 

1854124

هرچند گلگر نظر دیگری داشت و پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: «من احساس می‌کنم که ما خیلی خوب بازی کردیم. شانس‌های بسیاری داشتیم که از شانس‌های رئال بدون شک بیشتر و بهتر بود اما در فوتبال باید از این شانس‌ها استفاده کرد، کاری که ما نکردیم و این باعث ناراحتی و ناامیدی است. احساس بسیار بدی داریم اما فکر می‌کنم که نمایش خوبی ارائه کردیم.»

او با اشاره به ضعف چلسی در زدن ضربات آخر اضافه کرد: «استفاده از توپ در لحظه آخر مقابل دروازه باعث می‌شود که شما در یک بازی برنده شوید و ما نتوانستیم در این زمینه به درستی عمل کنیم. این بازی بدون شک پیشرفت قابل توجهی در نمایش چند وقت اخیر ما بود اما شما باید برای این که پیروز شوید، گلزنی کنید. آنها این کار را کردند و ما نتوانستیم.»

دیدگاه‌ها