کد خبر : 1921978 | 30 فروردين 1402 ساعت 11:35 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

ثبت آگهی دعوت در روزنامه کثیرالانتشار

رسمی: مجمع استقلال 5 اردیبهشت برگزار می‌شود

جلسه مجمع عمومی باشگاه استقلال روز 5 اردیبهشت ماه در وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود.

رسمی: مجمع استقلال 5 اردیبهشت برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته بحث‌های مختلفی درباره برگزاری جلسه مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مطرح شده است. بعد از اتفاقاتی که میان حسین قربانزاده، رییس سازمان خصوصی‌سازی و علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل پیشین استقلال، رخ داد، سازمان خصوصی‌سازی تصمیم به برگزاری مجمع این باشگاه گرفت و همان زمان اخباری درباره برگزاری جلسه مجمع در روز 5 اردیبهشت منتشر شد.

اگرچه وزارت ورزش و جوانان و شخص حمید سجادی صراحتا اعلام کرده که زیر بار انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توسط وزارت اقتصاد و سازمان خصوصی‌سازی نمی‌رود، اما حالا به نظر می‌رسد برگزاری مجمع استقلال قطعی شده است.

1854127

آگهی حضور در مجمع عمومی باشگاه استقلال روز 26 فروردین ماه در روزنامه رسمی به ثبت رسیده و این آگهی روز 29 فروردین روی سایت کدال قرار گرفته است.

بر این اساس مجمع عمومی باشگاه استقلال روز 5 اردیبهشت از ساعت 8 صبح در وزارت ورزش و جوانان برگزار می‌شود تا اعضای مجمع درباره مسائل مربوط به این باشگاه و البته احتمالا اعضای هیات مدیره و به خصوص مدیرعامل تصمیم‌گیری کنند.

زمان انتخاب حجت کریمی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال هم اعلام شده بود که او فقط تا زمان برگزاری مجمع این سمت را برعهده خواهد داشت.

این در حالی است که درباره زمان برگزاری مجمع باشگاه پرسپولیس خبری در دست نیست و مشخص نشده چه زمانی درباره سرخپوشان تصمیم‌گیری خواهد شد.

1854129

دیدگاه‌ها