کد خبر : 1922007 | 30 فروردين 1402 ساعت 13:15 | 14.5K بازدید | 5 دیدگاه

طعنه لیائو به ناپولی: فروتنی برنده شد!

رافائل لیائو، ستاره میلان، با انتشار پستی از صعود تیمش به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان ابراز خوشحالی کرد.

طعنه لیائو به ناپولی: فروتنی برنده شد!

به گزارش "ورزش سه"، میلان شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر ناپولی به میدان رفت و موفق شد با کسب تساوی 1-1 به مرحله بعدی صعود کند. 

آنها در بازی رفت با یک گل برابر حریف به پیروزی رسیده بودند و همین باعث شد که این تساوی کمکی به شاگردان لوچانو اسپالتی برای صعود به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها نکند. 

روسونری برای اولین بار پس از سال 2007 موفق شده به این مرحله از لیگ قهرمانان راه پیدا کند و حالا منتظر مشخص شدن نتیجه بازی اینتر برابر بنفیکاست تا حریفش را در نیمه نهایی بشناسد. 

1854172

دیدار این تیم برابر ناپولی بسیار پرتنش و حساس بود و حواشی بسیاری را در درون و بیرون از زمین به همراه داشت که پس از پایان بازی هم همچنان ادامه پیدا کرد. 

ستاره بازی شب گذشته لیائو بود که روی اشتباه بازیکنان ناپولی توپ را از آن خود کرد و با نمایشی خیره‌کننده از سد چند بازیکن عبور کرد و زمینه‌ساز تک گل تیمش شد تا نقش مهمی را در صعود آنها ایفا کرده باشد. 

او پس از پایان بازی با انتشار پستی از این اتفاق ابراز خوشحالی کرد و در عین حال طعنه سنگینی هم به بازیکنان ناپولی زد که شاید خودشان را از پیش برنده می‌دانستند. 

این ستاره میلان نوشت: «فروتنی برنده شده است... ما در نیمه نهایی هستیم. یالا میلان!»

دیدگاه‌ها