کد خبر : 1922012 | 30 فروردين 1402 ساعت 13:28 | 6.9K بازدید | 1 دیدگاه

برای توضیح پرونده جنجالی: لاپورتا مقابل مدیران لالیگا

خوان لاپورتا، رییس بارسلونا، دقایقی قبل وارد دفتر لالیگا شد تا جلسه‌ای را با مدیران دیگر باشگاه‌های لالیگا برگزار کند.

برای توضیح پرونده جنجالی: لاپورتا مقابل مدیران لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، جنجال پیرامون مبالغ پرداخت شده از سوی باشگاه بارسلونا به انریکز نگریرا همچنان ادامه دارد و سوژه اصلی بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی است. 

لاپورتا چند روز قبل نشستی خبری برگزار کرد تا در آن به حواشی و سوالات پیش آمده پیرامون این موضوع به طور کامل توضیح دهد و در همین نشست خبری بود که حملاتی را علیه رئال مادرید انجام داد. 

با این حال، رئال مادرید تنها باشگاهی نیست که به شدت از این موضوع و از این پرونده جنجالی پرداخت‌های صورت گرفته به نایب رییس سابق کمیته داوران لالیگا ناراضی است و دیگر باشگاه‌های لالیگا هم پیش از این اعلام کرده بودند که خواهان رسیدگی به این موضوع هستند. 

1854179

حالا به نظر می‌رسد که لاپورتا مصمم است تا شرایط را برای این باشگاه بهبود ببخشد و نظر مساعد دیگر باشگاه‌های لالیگا را با ارائه توضیحاتی به آنها جلب کند. 

تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که رییس باشگاه بارسلونا دقایقی پیش وارد دفتر لالیگا شده تا جلسه‌ای را با مدیران دیگر باشگاه‌های حاضر در این لیگ برگزار کند. 

گفته می‌شود که او قصد دارد توضیحاتی را درباره پرونده نگریرا به آنها ارائه کند و مدارکی را هم به همراه دارد تا نشان دهد که این مبالغ تنها در ازای دریافت گزارش‌های داوری پرداخت شده است. 

دیدگاه‌ها