کد خبر : 1922022 | 30 فروردين 1402 ساعت 14:30 | 63.8K بازدید | 38 دیدگاه

مارک کوکوریا:

رئال قهرمان می‌شود چون از هیچ به گل می‌رسد!

مارک کوکوریا، مدافع چپ چلسی، معتقد است رئال به خاطر خصوصیت بارزش شانس بیشتری برای قهرمانی در چمپیونزلیگ دارد.

رئال قهرمان می‌شود چون از هیچ به گل می‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در لندن موفق شد چلسی را با دو گل شکست دهد و برای یازدهمین بار در سیزده سال اخیر به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کند. هر دو گل رئال را رودریگو در نیمه دوم زد و البته رئال بسیار مدیون تیبو کورتواست که در دقایق پایانی نیمه اول، از چند قدمی ضربه مارک کوکوریا را مهار کرد و اجازه نداد تیمش شکست خورده به رختکن برود.

1854201

کوکوریا شاید هرگز خود را به خاطر آن موقعیت نبخشد. او در پایان مسابقه گفت: «فکر می‌کنم تلاشمان را کردیم و کمی نسبت به رئال برتری هم داشتیم. وجدانمان راحت است و البته می‌دانیم که در زدن ضربات نهایی بی‌دقت بودیم. کنار آمدن با این شرایط سخت است چون در مجموع فصل بسیار بدی را پشت سر می‌گذاریم. ما بازیکنان بیشتر از هر کسی رنج می‌کشیم. هنوز بازی‌هایی از لیگ برتر باقی مانده و باید تلاش کنیم فصل را در رتبه بهتری تمام کنیم.»

1854199

کوکوریا ادامه داد: «تیم پر از بازیکنان جوان است و بسیاری از بازیکنان نیز تازه به جمع ما اضافه شده‌اند. در نتیجه‌گیری مشکل داشته‌ایم و این باعث شده اعتماد به نفس تیم کاهش پیدا کند. روند بدی را طی می‌کنیم و باید سعی کنیم این شرایط را تغییر دهیم.»

1854200

کوکوریا در مورد شانس اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ گفت: «رئال یا سیتی؟ امیدوارم تیم بهتر و شایسته‌تر قهرمان شود اما فراموش نکنید که رئال مادرید از هیچ می‌تواند به گل برسد و هر تیمی را شکست دهد. در صحنه‌هایی که به نظر می‌رسد قرار نیست اتفاقی رخ بدهد، رئال به گل می‌رسد. این در ذات آن‌هاست.»

دیدگاه‌ها