کد خبر : 1922046 | 30 فروردين 1402 ساعت 16:38 | 9.1K بازدید | 31 دیدگاه

آلیاژ سیتی در جو اسیدی آلیانس

ممکن یا محال، از نبرد انتقامی توخل و پپ بنویسید

دیدار دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین تیم‌های بایرن و من‌سیتی هیجان چمپیونزلیگ را به بالاترین میزان می‌رساند.

ممکن یا محال، از نبرد انتقامی توخل و پپ بنویسید

به گزارش "ورزش سه" پیروزی قاطعانه منچسترسیتی در دیدار دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باعث شده تا حساسیت‌های این مسابقه در دور برگشت به اندازه بازی قبلی نباشد اما هر دوئلی که توخل و گواردیولا در دو طرف آن باشند، دیدن دارد.

نه عملکرد بایرن مونیخ در یک ساعت ابتدایی بازی برابر سیتی آن قدر ناامیدکننده بوده که هواداران این تیم در بازی امشب کمترین میزانی از امید به شگفتی را نداشته باشند و نه لیگ قهرمانان در تاریخ پر فراز و نشیب خود از نتایج عجیب و غریب خالی بوده که سیتیزن‌ها در باد پیروزی رفت خوابیده و از صعود خود مطمئن باشند.

1851511

با این حال، قدرت بالای آبی‌های منچستر در کنار فرم مطلوب بازیکنان این تیم طی هفته‌های گذشته شانس بالای این تیم برای عبور از این مرحله را فراهم کرده و این موضوعی است که قرمزهای مونیخ هم از آن بی‌خبر نیستند. هرچند که فوتبال ورزشی به معنای واقعی، غیرقابل پیش‌بینی و وقوع هر اتفاقی در جهنم آلیانس آرنا، ممکن است.

شما مخاطبین ورزش سه می‌توانید پیش‌بینی خود در خصوص بازی انتقامی امشب بایرن و من‌سیتی در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در بخش نظرات ثبت کنید تا در سریع‌ترین زمان با سایر خوانندگان سایت به اشتراک گذاشته شود.

دیدگاه‌ها