کد خبر : 1922051 | 30 فروردين 1402 ساعت 17:19 | 14.2K بازدید | 9 دیدگاه

لبخند تن‌هاخ: بازگشت رشفورد در آستانه دیدار با سویا

بازگشت مارکوس رشفورد، مهاجم منچستریونایتد، و حضور او در تمرین امروز شیاطین سرخ در آستانه دیدار حساس فردا با سویا بهترین خبر برای یونایتدها بود.

لبخند تن‌هاخ: بازگشت رشفورد در آستانه دیدار با سویا

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که هفته گذشته در دور رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در خانه‌اش مقابل سویا به تساوی 2-2 رسید فردا شب در دور برگشت به مصاف این تیم اسپانیایی می‌رود. بهترین خبر در آستانه این دیدار حساس برای یونایتدها بازگشت مارکوس رشفورد مصدوم به تمرین‌ها است.

رشفورد در این فصل به ماشین گلزنی شیاطین سرخ تبدیل شده و در 47 مسابقه 27 گل برای تیمش به ثمر رسانده است. اما رشفورد روز 8 آوریل در دیدار مقابل اورتون از ناحیه کشاله ران آسیب دید و دو بازی اخیر تیمش از جمله دیدار هفته گذشته مقابل سویا را از دست داد.

1854231

با اینکه منچستریونایتد در اطلاعیه‌ای اعلام کرده بود رشفورد چندین بازی را از دست خواهد داد ولی دیده شدن او در تمرین اخیر شیاطین سرخ نشان می‌داد ستاره انگلیسی زودتر از موعد سلامت خود را به دست آورده است.

شاگردان تن‌هاخ در دو بازی اخیر که رشفورد را در اختیار نداشتند ابتدا در اولدترافورد مقابل سویا به تساوی 2-2 رسیدند و سپس ناتینگهام فارست را 2-0 شکست دادند. تساوی هفته پیش مقابل سویا برای تن‌هاخ و تیمش خیلی تلخ بود چرا که آنها ابتدا از حریف 2-0 پیش افتاده و در دقایق پایانی با دو گل به خودی مالاسیا و مگوایر به تساوی رضایت دادند. تن‌هاخ امیدوار است با برگشت مهاجم گلزنش بتواند در خانه سویا صعود به نیمه‌نهایی لیگ اروپا را قطعی کند.

1854233

دیدگاه‌ها