کد خبر : 1922071 | 30 فروردين 1402 ساعت 20:10 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

تبعات درگیری نیمکت‌ها: تاتنهام و برایتون نقره‌داغ شدند

اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه تاتنهام و برایتون را به دلیل دعوا و درگیری شدید نیمکت‌های دو تیم در جریان دیدار اخیرشان در لیگ برتر با جریمه نقدی سنگین مجازات کرد.

تبعات درگیری نیمکت‌ها: تاتنهام و برایتون نقره‌داغ شدند

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل ماه آوریل و در جریان دیدار دو تیم تاتنهام و برایتون که به میزبانی تاتنهامی‌ها برگزار شد شاهد تنش‌های شدید بین نیمکت‌ دو تیم بودیم تا جایی که در نهایت کریستین استلینی، مربی موقت تاتنهام، و روبرتو دی‌زربی، سرمربی برایتون، توسط داور از زمین اخراج شدند. در ادامه باز هم شاهد درگیری‌های گسترده بین دو نیمکت بودیم.

اتحادیه فوتبال انگلیس امروز اعلام کرد هر دو باشگاه را به دلیل ناتوانی در کنترل نیمکت‌هایشان با جریمه نقدی سنگین مواجه کرده است. مبلغ این جریمه نقدی 100هزار پوند اعلام شده است.

1854258

اتحادیه فوتبال با صدور اطلاعیه‌ای در این باره اعلام کرد: "دو باشگاه تاتنهام و برایتون هر کدام 100هزار پوند جریمه شدند و علت این مجازات درگیری‌های گسترده نیمکت دو تیم در تاریخ 8 آوریل و در جریان مسابقه دو تیم در لیگ برتر بود. هر دو باشگاه پذیرفتند که رفتار نیمکت‌هایشان درست نبوده و نتوانسته‌اند کنترل مناسبی روی نیمکت‌ها داشته باشند. بعد از بررسی‌های نهایی یک کمیته مستقل میزان این جریمه را مشخص کرد".

دیدار دو تیم که با پیروزی 2-1 تاتنهام به پایان رسید با جنجال‌های زیادی همراه بود. برایتون دو گل دیگر به ثمر رساند که هر دو توسط داور مردود اعلام شد. در نهایت هاوارد وب، رئیس کمیته داوران انگلیس، از برایتون به دلیل اشتباه داور مسابقه عذرخواهی کرد. علاوه بر این دو گل مردود شده داور برای برایتون یک پنالتی هم نگرفت که کمیته داوران پذیرفت که این تصمیم هم اشتباه بوده است.

1854262

دیدگاه‌ها