کد خبر : 1922076 | 30 فروردين 1402 ساعت 20:43 | 13.4K بازدید | 5 دیدگاه

ادامه تنش‌های ناپولی-میلان در اینستاگرام لوزانو

اروینگ لوزانو، ستاره مکزیکی ناپولی، تصویری از تکل لیائو روی پای او در محوطه جریمه میلان منتشر کرد تا نشان دهد ناپولی همچنان به خاطر تصمیمات داوری دیدار دیشب دو تیم عصبانی است.

ادامه تنش‌های ناپولی-میلان در اینستاگرام لوزانو

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی دیشب در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان در خانه خود میزبان میلان بود و در پایان بازی پر حرف و حدیث دو تیم با ثبت نتیجه 1-1 روسونری با توجه به پیروزی 1-0 در بازی رفت موفق شد ناپولی را حذف کند و راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

دیدار دیشب دو تیم به دلیل حساسیت بالا با تنش قابل توجهی همراه بود و بارها بازیکنان دو تیم به تصمیمات داور، سیمون مارسینیاک، به شدت اعتراض داشتند.

یکی از این صحنه‌های بحث‌برانگیز در شرایطی اتفاق افتاد که اروینگ لوزانو، ستاره مکزیکی ناپولی، در محوطه جریمه میلان با تکل بلند رافائل لیائو سرنگون شد. مارسینیاک معتقد بود خطایی رخ نداده اما بازیکنان ناپولی، کادر فنی این تیم و هواداران حاضر در استادیوم دیه‌گو مارادونا به شدت به داور اعتراض کردند و معتقد بودند پنالتی واضحی روی لوزانو رخ داده است.

1854272

در نهایت بعد از برررسی با VAR نظر مارسینیاک تایید شد و بازی ادامه پیدا کرد. لوزانو امروز با انتشار یک استوری اینستاگرامی فیلمی از صحنه بحث‌برانگیز به زمین افتادنش با تکل لیائو را منتشر کرد تا نشان بدهد همچنان از تصمیم مارسینیاک عصبانی است. جالب اینجاست که بعد از چند دقیقه لوزانو این پست را از اینستاگرام خود حذف کرد. هنوز مشخص نیست علت حذف شدن پست ستاره مکزیکی ناپولی چه بوده است.

1854273

دیدگاه‌ها