کد خبر : 1922079 | 30 فروردين 1402 ساعت 21:02 | 28.4K بازدید | 5 دیدگاه

حکم دادگاه فردا اعلام می‌شود

افزایش احتمال رؤیایی برای یووه: پس گرفتن 15 امتیاز

رسانه‌های ایتالیایی مدعی هستند کسر 15 امتیاز یوونتوس به احتمال زیاد تا برگزاری جلسه بعدی دادگاه موقتا برداشته خواهد شد و یووه با 59 امتیاز به رتبه دوم جدول سری آ صعود می‌کند.

افزایش احتمال رؤیایی برای یووه: پس گرفتن 15 امتیاز

به گزارش "ورزش سه"، امروز برای یوونتوس روی بسیار مهم و حساس بود؛ چراکه قرار بود امشب حکم دادگاه CONI درباره فرجام‌خواهی این باشگاه از تصمیم دادگاه پیشین برای کسر 15 امتیاز از بیانکونری اعلام شود.

با پایان جلسه دادگاه اعلام شد که حکم نهایی این دادگاه فردا اعلام خواهد شد و در نتیجه یوونتوسی‌ها همچنان باید منتظر بمانند تا از سرنوشت تیم‌شان در این فصل مطلع شوند.

1854276

پیش از شروع دادگاه امروز یوونتوس با سه سناریو مواجه بود: سناریوی اول این بود که دادگاه با تأیید حکم پیشین فرجام‌خواهی باشگاه را رد کرده و در نتیجه کسر 15 امتیاز پابرجا بماند. اما حالت دوم این بود که فرجام‌خواهی پذیرفته شده و 15 امتیاز کسر شده به بیانکونری برگردانده شود. یک احتمال دیگر این بود که دادگاه پرونده را به دادگاه پیشین یعنی دادگاه ورزش برگرداند و خواهان کم‌شدن میزان جریمه بیانکونری شود.

با اینکه حکم دادگاه امشب اعلام نشد و صدور آن به فردا موکول شده است اما گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی مدعی است با توجه به آنچه در سالن دادگاه رخ داده، می‌توان نتیجه گرفت که فردا مجازات کسر 15 امتیاز یوونتوس موقتاً به حالت تعلیق درآمده و پرونده به دادگاه قبلی بازگردانده خواهد شد.

1854277

در این صورت یوونتوس بلافاصله 59 امتیازی شده و به رتبه دوم جدول سری آ برخواهد گشت. گاتزتا می‌گوید این به‌معنای تبرئه کامل یوونتوس نخواهد بود؛ بلکه دادگاه تاریخی برای برگزاری دوباره رسیدگی به پرونده یووه اعلام خواهد کرد؛ ولی تا آن زمان 15 امتیاز کسر شده یووه به این تیم برگردانده خواهد شد.

دیدگاه‌ها