کد خبر : 1922083 | 30 فروردين 1402 ساعت 21:33 | 8K بازدید | 0 دیدگاه

دربی لژیونرهای ایرانی در ترکیه بدون یک ایرانی!

کایسری اسپور و کاسیم پاشا بدون حضور بازیکنان ایرانی خود به تساوی مقابل هم رضایت دادند.

دربی لژیونرهای ایرانی در ترکیه بدون یک ایرانی!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌اُم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که سیدمجید حسینی را بخاطر محرومیت و علی کریمی را به علت مصدومیت دراختیار نداشت، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه کادیر هاس به مصاف کاسیم پاشا و یاران علی قلی‌زاده رفت.

کایسری اسپور و کاسیم پاشا که در اتفاقی جالب از بازیکنان ایرانی در ترکیب و فهرست نفرات خود بهره نمی‌بردند، در رقابتی که یاران قلی‌زاده یک اخراجی دادند، به تساوی بدون گل مقابل هم رضایت دادند.

یاران حسینی و کریمی با کسب این تساوی که پس از شکست سنگین ۶ بر صفر هفته گذشته مقابل گالاتاسرای برای آنها رقم خورد، ۴۵ امتیازی شدند و در جایگاه هفتم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار گرفتند و کاسیم پاشا هم با ۳۳ امتیاز در رتبه یازدهم این رقابت‌ها ایستاد.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور که در فصل جاری سوپر لیگ ترکیه ۱۷ بازی انجام داده و دو گل به ثمر رسانده، امروز مقابل کاسیم پاشا برای پنجمین مسابقه پیاپی به دلیل مصدومیت در فهرست تیمش حضور نداشت.

سیدمجید حسینی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که در دیدار اخیرشان و بیستمین بازی فصل خود مقابل گالاتاسرای اخراج شد نیز امروز برابر کاسیم پاشا غایب بود و علی قلی‌زاده نیز که در این فصل چهار بار به میدان رفته، مثل علی کریمی بخاطر آسیب‌دیدگی در لیست تیمش دیده نمی‌شد.

دیدگاه‌ها