کد خبر : 1922094 | 30 فروردين 1402 ساعت 22:39 | 12.2K بازدید | 2 دیدگاه

تن‌هاخ: هرکسی در هواپیما باشد می‌تواند بازی کند

اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، ابراز اطمینان کرد که تیمش توانایی گلزنی به سویا و صعود به جمع چهار تیم نهایی لیگ اروپا را دارد.

تن‌هاخ: هرکسی در هواپیما باشد می‌تواند بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد فردا در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا میهمان سویاست. این تیم در دیدار رفت با نتیجه 2-0 از حریف خود پیش افتاد اما در نهایت با تساوی 2-2 زمین را ترک کرد تا کارش برای صعود به جمع چهار تیم سخت شود. اریک تن‌هاخ اما برای انجام این کار مصمم است.

این مربی هلندی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا گفت: "ما سازماندهی بسیار خوبی در زمین داریم، ولی نیاز داریم که حملات بهتری انجام دهیم. من مطمئن هستم که در بازی فردا می‌توانیم گل بزنیم. به دنبال رقابت با بهترین‌ها هستیم و باید از این هم فراتر برویم."

1854336

او در مورد کار سخت تیمش مقابل هواداران سویا گفت: "شما باید از محرک‌ها به عنوان یک ابزار برای انگیزه استفاده کنید و آن را کنترل کنید و نحوه زمان‌بندی این کار به خصوص در بازی‌های بزرگ خیلی مهم است و باید با آن آشنا باشید. ما باید روی فوتبالی که بازی می‌کنیم تمرکز کنیم و بهترین بازی را انجام دهیم."

از نظر سرمربی یونایتد، داوید دخیا یک دروازه‌بان کامل است: "جلوگیری از گل شدن توپ کار اصلی هر دروازه‌بانی است. هر کسی برای این کار سبک خاص خودش را دارد. امروز مالکیت توپ اهمیت بیشتری در سطوح بالا پیدا کرده اما در نهایت همه چیز به جلوگیری از گل شدن توپ در شرایط بازی بستگی دارد. از نظر من داوید (دخیا) یک دروازه‌بان کامل است."

1854338

در مورد اینکه کدام یک از بازیکنان مصدوم تیمش برگشته‌اند گفت: "آنهایی که در هواپیما با ما هستند (در فهرست تیم هستند) یعنی می‌توانند بازی کنند، اما در مورد اینکه چه کسی بازی می‌کند فردا تصمیم‌گیری خواهم کرد."

دیدگاه‌ها