کد خبر : 1922113 | 31 فروردين 1402 ساعت 00:30 | 24.5K بازدید | 5 دیدگاه

یک برد دیگر مقابل لوبه بزرگ و پرستاره؛

سورپرایز جدید میلاد و رفقا: چشمک به فینال سری‌آ

میلانو با پیروزی برابر لوبه یک گام دیگر به حضور در فینال سری آ نزدیک شد.

سورپرایز جدید میلاد و رفقا: چشمک به فینال سری‌آ

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک میلانو شگفتی‌ساز این فصل از رقابت‌های والیبال سری آ بوده است. یاران میلاد عبادی‌پور در دور مقدماتی نمایش‌های پرفراز و نشیبی از خود ارائه دادند و همین موضوع باعث شد که به سختی و با قرار گرفتن در رتبه هشتم جدول جواز حضور در پلی آف را کسب کنند.

با قرار گرفتن در رتبه هشتم دوره مقدماتی مشخص شد که میلانو باید در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم قدرتمند و پرستاره پروجا برود. در حالی که کمتر کسی تصور می‌کرد میلانو شانسی برای پیروزی داشته باشد، اما نهایتا آنها یک شگفتی بزرگ خلق کردند و پروجا را در مجموع پنج بازی شکست دادند.

1854402

میلانو در نیمه نهایی مقابل یک تیم قدرتمند دیگر به نام لوبه قرار گرفت. شاگردان روبرتو پیازا در بازی اول برابر حریف پرستاره خود شکست خوردند. با این حال آنها در مسابقه دوم کار را جبران کرده و به تساوی کشاند. اوج کار میلانو اما دیدار سوم دو تیم بود جایی که امشب آنها به مصاف لوبه رفتند.

1854399

یاران میلاد عبادی‌پور با ارائه یک نمایش خیره کننده و فوق‌العاده در سه ست پیاپی حریف خود را شکست دادند تا یک گام به حضور در فینال سری‌آ نزدیک شوند. البته ستاره ایرانی میلان و در این بازی به میدان نرفت و کار را از روی نیمکت دنبال کرد. حالا میلانو‌ مجموعا ۲-۱ پیش افتاد و برای صعود به فینال فقط به یک برد دیگر احتیاج دارد.

1854401

دیدگاه‌ها