کد خبر : 1922130 | 31 فروردين 1402 ساعت 01:06 | 22.8K بازدید | 10 دیدگاه

باز هم کلی موقعیت از دست رفته؛

تحلیل کوتاه بیلد از حذف بایرن مونیخ

بیلد تحلیل کوتاهی از حذف ناامیدکننده بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا داشته است.

تحلیل کوتاه بیلد از حذف بایرن مونیخ

به گزارش "ورزش سه"، شاید بعد از این که مشخص شد دو تیم منچستر سیتی و بایرن مونیخ در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت، هواداران فوتبال انتظار یک جدال نزدیک و سخت را داشتند اما شاگردان پپ گواردیولا در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت بدون دردسر حریف خود را از پیش رو برداشتند و راهی نیمه‌نهایی شدند.

بعد از تساوی امشب بایرن مونیخ و منچستر سیتی بیلد اینگونه به تحلیل حذف باواریایی‌ها پرداخته است: "منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. پس از پیروزی 3-0 در بازی رفت، تساوی 1-1 مقابل بایرن مونیخ برای قهرمان انگلیس کافی بود تا برای پنجمین بار در تاریخ باشگاه به نیمه نهایی این تورنمنت کلاس برتر برسد. در چنین مسابقاتی دوئل‌های 50-50 کاملا تعیین کننده هستند و تیم مونیخی در هر دو بازی از پتانسیل خود دور بود.

این اعتماد راسخ توماس توخل به بازیکنانش برای او هزینه زیادی داشت. آن هم در مسابقه ای که باز بایرن موقعیت‌های زیادی ایجاد کرد اما نتوانست از آن‌ها استفاده کند. از سوی دیگر، سیتیزن‌ها در حال حاضر تصویر خوبی از خود به جا گذاشتند زیرا فرمشان در فاز تعیین کننده فصل درست است و همین برای ایجاد تفاوت کافی بود. امروز تیم مهمان هم چند موقعیت را از دست داد و در مقابل 75 هزار تماشاگر به تساوی رضایت دادند."

1854431

دیدگاه‌ها