کد خبر : 1922135 | 31 فروردين 1402 ساعت 01:21 | 7.1K بازدید | 5 دیدگاه

اینزاگی: حضور در نیمه نهایی چمپیونز لیگ مثل رویاست

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، درباره مسیر دشوار شاگردانش برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

اینزاگی: حضور در نیمه نهایی چمپیونز لیگ مثل رویاست

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی سه بر سه مقابل بنفیکا دست پیدا کرد. با توجه به برتری دو بر صفر با گل‎‌های نیکولو بارلا و روملو لوکاکو در مسابقه رفت، اینتر در مجموع با نتیجه 5 بر سه به دور نیمه نهایی صعود کرد.

اینتر پس از 13 سال به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کرده که باید در دربی جذاب دلامادونینا به مصاف میلان برود.

1854441

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر پس از این مسابقه به آمازون پرایم ایتالیا گفت:"ما بسیار خوشحالیم، یک شب مهم برای تمام اینتری‌ها رقم خورد. در دو بازی مقابل تیمی که تا به اینجا فقط دو شکست را متحمل شده بود، مستحق پیروزی بودیم. اکنون ما در نیمه نهایی هستیم، این یک رویاست و ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد. مرحله گروهی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و برای رسیدن به اینجا متحد بودیم. ما برای تجربه شب‌هایی از این دست تلاش می‌کنیم که اینتر سال‌ها از آن لذت نمی‌برد."

اینتر در دور گروهی با بایرن مونیخ و بارسلونا همگروه بود اما موفق شد به مرحله حذفی راه پیدا کند. با وجود این موفقیت خارق‌العاده، باز هم گزارش‌هایی مبنی بر اخراج اینزاگی به دلیل نتایج در سری آ وجود داشت:"می‌دانم انتقادات از کجا می‌آید، آن‌هایی که خوب صحبت می‌کنند و آن‌هایی که بد صحبت می‌کنند، گاهی اوقات این انتقادات به آن‌ها پیشنهاد می‌شود. من سال‌ها در فوتبال هستم و به آن عادت کرده‌ام. کارم را می‌کنم تا هواداران را خوشحال کنم."

1854440

اینتر با دریافت سه گل عملکرد چندان موفقی در خط دفاعی نداشت. اینزاگی در این خصوص گفت:"آنتونیو سیلوا روی گل دوم بنفیکا عملکرد خوبی داشت، همانطور که در مورد گل سوم هم خوب عمل کرد، پسران من یک سوت شنیدند و فکر کردند که پایان مسابقه رسیده است. با وجود این، بازی فوق العاده‌ای بود و تعویض‌ها واقعا کمک کرد. ما شایسته حضور در نیمه نهایی هستیم."

ادین ژکو دوباره امروز به جای روملو لوکاکو در خط حمله حضور داشت. اینزاگی درباره این تصمیمش توضیح داد:"هدف این است که هر چهار مهاجم را در اختیار داشته باشیم و این عملا هرگز اتفاق نیفتاده است. لیست بازی‌ها دیوانه‌کننده شده اما من باید ترکیب تیم را تغییر بدهم و آن‌ها به من کمک می‌کنند."

دیدگاه‌ها